Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، پیکارهای وزنه برداری دسته ۹۴ کیلوگرم بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی از صبح امروز در شهر پالمبانگ آغاز شد که طی آن کیانوش رستمی نماینده کشورمان در جمع  ۸ وزنه‌بردار گروه A  در حرکت یکضرب در حرکت اول نتوانست وزنه ۱۷۵ کیلوگرم را بالای سر ببرد ولی در حرکت دوم موفق به مهار وزنه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حرکت سوم یکضرب به وزنه ۱۸۵ کیلوگرم و ثبت رکورد جهانی حمله کرد اما نتوانست از پس این وزنه برآید.

سهراب مرادی نیز در یکضرب ابتدا وزنه ۱۸۲ کیلوگرمی را بالای سر برد. وی در دومین حرکت یکضرب برای جابجایی رکورد جهانی به روی تخته آمد و وزنه ۱۸۹ کیلوگرم را انتخاب کرد که این وزنه را اوت کرد. مرادی در سومین حرکت نیز به وزنه ۱۸۹ کیلوگرمی حمله کرد و موفق شد با مهار این وزنه، رکورد جهان را بشکند.

کد خبر 4383746

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 وزنه برداری کیانوش رستمی مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران بازیهای آسیایی جاکارتا کشتی آزاد جاکارتا کشتی فرنگی تکواندو ووشو قایقرانی بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن الکساندر پلیشنکو رقیب اوکراینی کیانوش رستمی در جنگ

وزنه‌بردار المپیکی اوکراین در جنگ با روسیه جان خود را از دست داد.

به گزارش نیویورک پست، الکساندر پلیشنکو، وزنه‌بردار اوکراینی که سابقه حضور در المپیک را دارد در جنگ اوکراین و روسیه کشته شد.
 
پلیشنکو در دسته ۸۵ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۶ ریو وزنه زد که در رده چهارم قرار گرفت. کیانوش رستمی، وزنه‌بردار ایرانی در این همین دسته قهرمان شد. آخرین مسابقه‌ای که او شرکت کرده بود قهرمانی اروپا ۲۰۱۷ بود که توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.
 
کمیته ملی المپیک اوکراین نیز کشته شدن این ورزشکار ۳۰ ساله را در جنگ با روسیه تایید کرد.
 
فدراسیون وزنه‌برداری اوکراین نیز نوشت: با ناراحتی فراوان اعلام می‌کنیم قلب استاد پرافتخار ورزش اوکراین و قهرمان دو دوره اروپا از کار افتاد.

منبع: ایسنا

tags # اوکراین سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • کشته شدن الکساندر پلیشنکو رقیب اوکراینی کیانوش رستمی در جنگ
  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد