Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک سلیمانی پیش از ظهر شنبه در جریان بهره‌برداری از چند پروژه در شهرستان کمیجان که با حضور استاندار مرکزی و مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان کمیجان در مسیر توسعه قرار گرفته و با ایجاد زیرساخت های مواصلاتی همچون اجرای طرح بزرگراه کمیجان و دیگر محورهای این شهرستان، گام موثری در حوزه توسعه این شهرستان برداشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کمیجان همچنین با اشاره به روستای سمقاور این شهرستان که در حوزه اشتغال و کارآفرینی فعال است، افزود: هنر منبت کاری روستای سمقاور ثبت ملی شده و مراحل ثبت جهانی آن نیز در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: روستای سمقاور نیز از جمله روستاهایی است که در حوزه اقتصادی از شرایط و ظرفیت های خوبی برخوردار است و چنانچه مسئولان استانی و کشوری نگاه ویژه ای به این روستا داشته باشند، می‌تواند در زمینه اقتصاد استان مفید و موثر باشد.

سلیمانی بیان داشت: شهرستان کمیجان از ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و هنری مطلوبی برخوردار است و چنانچه از سوی مسئولین بیشتر به این منطقه توجه شود، می تواند یکی از حوزه‌های پررونق در زمینه اقتصاد برای استان مرکزی باشد.

فرماندار شهرستان کمیجان تصریح کرد: شهرستان کمیجان در حوزه بهداشت و درمان نیز اخیرا در مسیر توسعه قرار گرفته و علاوه بر این، امیدواریم مسئولین راه و شهرسازی براساس قولی که برای تکمیل برخی از محورهای مواصلاتی این شهرستان داده اند، نسبت به تکمیل طرح ها اقدام لازم را انجام دهند.

سلیمانی تصریح کرد: پروژه محور مواصلاتی کمیجان - آهنگران که قبلا در دست اجرا بود، هم اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده و امیدواریم با تکمیل زیرساخت‌ها در آینده نزدیک شاهد اجرای افتتاح طرح های اشتغالزا در شهرستان کمیجان باشیم.

کد خبر 4383802

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی پروژه عمرانی هفته دولت مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه هفته دولت خبرگزاری مهر گرگان احتکار مشهد شهرکرد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمجتبی حسینی صبح دوشنبه در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران، گفت: صادرات، محور اصلی زنجیره‌های ارزش است و از آنجایی که زنجیره‌های ارزش سفال و کشمش تکمیل‌ترین زنجیره‌های همدان هستند لذا توسعه آنها اولویت استان است.

وی افزود: امسال هدف از حضور استان همدان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در کنار معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، معرفی بیشتر و بهتر دو زنجیره ارزش مهم سفال و کشمش است.

حسینی تصریح کرد: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان به بحث زنجیره ارزش سفال و کشمش؛ میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و راهکار چگونگی بهبود طراحی، تولید، بسته‌بندی و فروش سفال و کشمش با مقیاس اندازه‌گیری سالانه در استان انجام شده به طوری که به راحتی می‌توان میزان پیشرفت توسعه این زنجیره‌های ارزش را مطابق با آن ارزیابی کرد.

حسینی گفت: در کنار سفال و کشمش، دو زنجیره اصلی و شناخته شده استان؛ مبل و منبت، پوشاک، گیاهان دارویی، سنگ‌های قیمتی و چرم نیز زنجیره‌هایی ارزشی هستند که توسعه آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: زنجیره‌های ارزش راهبردی استان‌ها به صورت ملی و به همت معاونت اقتصادی وزارت کشور تعریف شده و برای هر زنجیره ارزش برنامه عملیاتی، چشم‌انداز و طرح توسعه تدوین شده است.

کد خبر 6092247

دیگر خبرها

  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز