Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد گفت: در پي حادثه انفجار و ريزش آوار 10 نفر جان خود را از دست داده و 7 نفر مصدوم شدند.به گزارش خبرگزاري آريا از مشهد،  آتشپاد حسن جعفري افزود: مقارن ساعت 5:45 صبح امروز حادثه انفجار و ريزش آوار به مرکز عمليات آتش‌نشاني اعلام شد که به دنبال آن نيروهاي آتش‌نشاني نزديکترين ايستگاه پس از پنج دقيقه بعد از اعلام در محل حادثه واقع در شهرک شهيد رجايي، پورسيناي 22 حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: با توجه به گستردگي حادثه نيروهاي مستقر در محل تقاضاي نيروي کمکي کردند که به سرعت نيروهاي 10 ايستگاه آتش‌نشاني با 50 نفر آتش‌نشان به محل اعزام شدند تا نسبت به بيرون آوردن حادثه ديدگان از زير آوار اقدام کنند.
جعفري تصريح کرد: با توجه به گستردگي انفجار و تخريب کامل 3 واحد مسکوني شخصا در محل حادثه حاضر شده و از نزديک بر امدادرساني نظارت داشتم که متاسفانه در اين حادثه 6 نفر در محل حادثه جان خود را از دست داده و 4 نفر نيز بعد از اعزام به بيمارستان جان خود را بر اثر جراحات وارده از دست داده‌اند.
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري مشهد مقدس با بيان اينکه در بررسي‌هاي اوليه نشت گاز شهري و انفجار دليل تخريب ساختمان‌ها اعلام شده است، اظهار کرد: بر اثر اين حادثه 3 واحد مسکوني که غيرمجاز ساخته شده‌اند به صورت 100 درصد تخريب و 15 واحد مسکوني نيز 10 تا 60 درصد آسيب ديده‌اند.
وي گفت: در هنگام وقوع حادثه 14 نفر در يک واحد و 3 نفر در واحد کنار آن حضور داشتند و خوشبختانه واحد سوم خالي از سکنه بوده است که از اين تعداد متاسفانه 10 نفر کشته و 7 نفر نيز از زير آوار توسط نيروهاي آتش نشاني زنده بيرون آورده و تحويل اورژانس شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حادثه انفجار آتش نشاني نشت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز