Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@16:09:03 GMT

عملکرد اخیر دولت را کاملا رد می کنم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۱۲۸۷

عملکرد اخیر دولت را کاملا رد می کنم

نماینده دشتی و تنگستان گفت: اینگونه نیست که همه مشکلات را به حساب دشمنان گذاشته شود و باید متوجه رسانه های بیگانه باشیم که اگر اشک تمساح می‌ریزند دلسوز مردم نیستند و قصد دارند اعتماد مردم را خدشه دار کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی به پایگاه خبری سپاس گفت: جمهوری اسلامی ایران در مدت 40 ساله پیروزی انقلاب اسلامی با درآیت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت و هم‌پیوستگی مردم و بخصوص پیوند مردم، مسئولین و حاکمیت در مقابل همه زورگویی های دشمنان بایستند و امروز در منطقه و جهان جمهوری اسلامی دارای اقتدار ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون عمران خانه ملت اظهار کرد: هر چه اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود سلطه و امپریالیسم را با مشکلات بزرگی مواجهه می‌کند و روزی نیست که ابرقدرت‌های جهان با همپیمانان خود مانند اسرائیل و جیره خواران خود مانند عربستان اقدام به ضربه زدن به اسلام نباشند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز دشمنان مردم ایران با ترفند های حقوق بشر، انرژی هسته ای، سلاح بالستیک، بحران های اقتصادی مانند تحرکات دلار، ارز و طلا قصد دارند مردم را تحت فشار قرار دهند تا شکافت بین ملت و حاکمیت ایجاد کنند و جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار دهند.

 وی ادامه داد: اما مردم با وجود همه مشکلات معیشتی، اقتصاد خانواده، بیکاری، کاهش ارز داخلی و کاهش خرید روزانه نسبت به نظام و حکومت به احترام خون شهداء اقتدار جمهوری اسلامی را با هیچ جیزی عوض نخواهند کرد.

مشکلات اصلی امروز عدم مدیریت است

شهریاری عنوان کرد: از دولت انتظار می رود با تدبیر راههای برون رفت از مشکلات را پیدا و آثار مخرب دشمنان را از بین ببرد و امکان دارد نسبت به عملکرد رئیس جمهور و برخی از وزرا انتقاداتی داشته باشم که قطعا در استیضاح استفاده خواهم کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینگونه نیست که همه مشکلات را به حساب دشمنان گذاشته شود؛ باید از منابع انسانی و اقتصادی استفاده و دارایی های داخلی را با بی تدبیری کاهش ندهیم، باید متوجه رسانه های بیگانه باشیم که اگر اشک تمساح می‌ریزند دلسوز مردم نیستند و قصد دارند اعتماد مردم را خدشه دار کنند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس تاکید کرد: امروز بیش از اینکه نیازی به قانون داشته باشیم نیاز به مدیریت و تدبیر در حوزه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی است که بتوانیم در مقابل دشمنان درست عمل کنیم و من در موارد اخیر عملکرد دولت را کاملا رد می کنم و اتفاقاتی که رخ داد نیازی به تصویب قانون ندارد و می توان با راهبردها و سیاست مشکلات را رفع کرد و مشکل اصلی عدم مدیریت است.

دستگاه قضایی باید سریع و قاطع با محتکران برخورد کند

شهریاری در پاسخ به سوال خبرنگار سپاس در برخورد دستگاه قضایی نسبت به محتکران، ابراز کرد: برخورد با هر پدیده ای در دستگاه قضایی باید با موازین قانونی باشد و برخورد باید قاطع و سریع و نتیجه بخش باشد، اما سرعت نباید موجب شود قانون و عدالت نادیده گرفته شود.

وی در ادامه پاسخ خبرنگار سپاس در خصوص ورود بسیج در شناسایی محتکران، اذعان کرد: بسیج به عنوان بازو اجرایی نظام است که در دوران دفاع مقدس، حوزه های سازندگی، محرومیت زدایی، حفظ امنیت نقش مهمی دارد اما باید توجه داشت این حرکت یک اقدام خود جوش و بدون رعایت سلسله مراتب نباشد و در کنار نیروهای انتظامی با محتکران برخورد شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در خانه ملت بیان کرد: دو فقره امضا از رئیس جمهور مطرح شد که در یکی از حوزه ها امضاء خود را پس گرفتم و در یکی از موضوعات امضاء همچنان ثابت است و در شهریور ماه از رئیس جمهور در خانه ملت سوال خواهم کرد.

پاسخ شهریاری به پویش فرزندت کجاست

شهریاری در خصوص پویش فرزندت کجاست، خاطرنشان کرد: من دارا چهار فرزند هستم که فرزند اول دختر با سن 40 ساله خانه دار است و در بوشهر زندگی می کند، فرزند دوم دختر 28 ساله و مشغول به تحصیل است و در حال ارائه رساله دکترا است و مدرس دانشگاه است، فرزند سوم پسر و در دفتر فنی و مهندسی شخصی بنده مشغول به کار است و فرزند چهارم نیز پسر که دانشجو است و در دفتر شخصی فنی و مهندسی مشغول است؛ هیچ کدام از فرزندانم شغل دولتی ندارند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در خانه ملت تصریح کرد: تکمیل پروژه های عمرانی و جاده های نیمه تمام، کارخانه سیمان مند، لایروبی بنادر ماهیگیری و تجاری با مشکلات مالی روبرو است که در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم از منابع استانی، ملی و بودجه نفت تامین اعتبار و پروژه ها را تکمیل کنیم.

شهریاری با بیان اینکه چون من اصولگرا هستم و دولت اصلاح طلب در انتصاب مدیران دچار مشکل هستم، تاکید کرد: از تصدی نیروهای بومی در پست های استان به شدت حمایت می کنم و اعتقاد دارم در استان نیروهای کیفی بسیار زیادی وجود دارند که باید مورد توجه قرار گیرند و اگر جابجایی در منطقه ویژه صورت بگیرد اعتقاد به بومی دارم.

دولت چه جایگزینی برای اشتغال ملوانان بندر نشین دارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل اینکه در مجلس چهارم عضو کمیسیون مناطق آزاد بودم کاملا اشراف بر قانون مناطق آزاد دارم، برای ایجاد مناطق آزاد زیرساخت ها ایجاد نشده است و در فوریت منطقه آزاد دفاع کردم اما در کمیسیون اقتصادی برخی نمایندگان پیشنهاد داده بودند که تقریبا همه ایران منطقه آزاد می شد و بر این اساس با این طرح مخالف هستم.

وی با اشاره به جدا شدن برخی مناطق از شهرستان تنگستان، تاکید کرد: مناطقی که از شهرستان تنگستان جدا شده است در دوران نمایندگی من نبوده است و اگر در آن دوران نماینده مردم در خانه ملت بودم قطعا جدایی صورت نمیگرفت و اگر گورکات بعد از انجام روال قانونی و اداری به شهر تبدیل شوند اصلا از تنگستان جدا نخواهد شد و زیر مجموعه بخش ساحلی دلوار است.

شهریاری ابراز کرد: در هفته های آینده در کمیسیون صنعتی از وزیر صنعت و معدن و تجارت خواهم پرسید که در حمایت از کالای ایرانی شغل ملوانان ساحل نشین به خطر افتاده است و چه جایگزینی برای ای افراد دارند، اگر پاسخ قانع کننده ارائه نشود این موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح خواهم کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان، با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب این استان، گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده، باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی اخیر، منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

کد خبر 6095708

دیگر خبرها

  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس