Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:08:22 GMT

5 پروژه علم وفناوری در البرز آماده بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۱۳۲۲

5 پروژه علم وفناوری در البرز آماده بهره برداری شد

عطاء الله ربانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این پروژه ها شامل واحد فوق پیشرفته گیرنده رادار، واحد فرستنده رادار، سری دوم هدالکترونیکی، بهینه سازی سیستم تصفیه پساب صنعت، آبیاری قطره ای فضای سبز هستند.
وی ادامه داد: با بهره برداری ازاین پروژه ها برای 11 نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.
ربانی گفت: اعتبارهای پروژه های یاد شده از محل اعتبارات بخش ملی و خصوصی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تا سال 92 فقط یک شرکت دانش‌بنیان در استان البرز ثبت شده بود‌، اما در حال حاضر تعداد این شرکت‌ها به 105 مورد رسیده است که وضعیت مطلوبی است.
8029/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان البرز صنعت فضای سبز پروژه بهره رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محور‌های پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می‌آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ‌به‌رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

او با اشاره به فرسوده بودن سیستم‌های روشنایی موجود در گردنه زاغه تصریح کرد: به‌منظور ارتقاء ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه‌خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه‌های ایمن استان همدان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان