Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@18:19:17 GMT

بیش از 10 صعود کوهنوردان سما شیروان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۱۳۸۱

بیش از 10 صعود کوهنوردان سما شیروان

معاون دانشگاه آزاد و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما شیروان ازصعود بیش از 10 کوهنورد این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سما شیروان، حمید نجف‌زاده در جمع کارکنان مجتمع آموزشی و فرهنگی سما شیروان، کوهنوردی را یک فعالیت ورزشی و تفریحی دانست و با بیان مزایای کوهنوردی بر سلامت جسم و روح اعلام کرد: «این مجتمع تیم کوهنوردی کارکنان را به مربیگری ملیکا ولی‌زاده، بانوی هیمالیانورد استان و مربی حرفه ای کوهپیمایی تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجف‌زاده ادامه داد: «این تیم با هدف کاهش اضطراب، افزایش روحیه ورزشی کارکنان تشکیل شده و از سوی سرپرستان گروه برای صعود به قلل به صورت کوهپیمایی و گل‌گشتی برنامه‌ریزی می‌شود.»

وی ادامه داد: «اعضای این گروه، کوهنوردی را به صورت پایه و سپس حرفه‌ای آموزش می‌بینند.»

این گروه با مجوز رسمی گروه باران و با سرپرستی ملیکا ولی زاده،دانشجوی دانشکده سما و مربی کشوری کوهنوردی و با حمایت اداره تربیت بدنی در راستای تقویت روحیه شادابی و سلامت، مسیرها و کوه‌های متعددی را طی کرده‌اند و گروه کوهنوردی سما شیروان بیش از سی و پنج عضو دارد که تاکنون بیش از 10 صعود به مناطق مختلف استان از جمله قله شاه‌جهان، دره‌های شمخال و گلیل، چاهک، یامان داغی، آبشارهای اخلمد، دره کهنه آغاز و... داشته است و تعدادی از اعضای این گروه موفق به صعود به بام ایران (دماوند) شده‌اند.

انتهای پیام/4046/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر