Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت:زمانی که دفاع مقدس شروع شد ما حتی سیم خاردار را هم از کشورهای دیگر وارد می کردیم، اما امروز بسیاری از برترین تکنولوژی های جنگی را در کشور در اختیار داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه خبرگزاری شبستان، نشست خبری نخستین جشنواره و نمایشگاه فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با حضور سرهنگ حمید حیدری رییس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره ای و دبیر جشنواره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ حیدری در سخنانی در این نشست گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه دستگاه های دولتی است اما بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان محوری ترین سازمان درگیر در این حوزه برای برگزاری این جشنواره قدم برداشته است و هدفش نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت، جمع کردن فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی در کنار یکدیگر و ساماندهی به فعالیت‌هایشان است.

 

 

وی افزود: مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره ای قصد دارد این جشنواره را به بهانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کند. محورهای برگزاری جشنواره «پایگاه های اطلاع رسانی و خبری»، «پیام رسان ها و شبکه‌های اجتماعی»، «نرم افزارهای کاربردی»، «هنرهای دیجیتال» در بخش اصلی جشنواره و «لوح فشرده»، «گیفت»، «استیکر»، «اینفوگرافی» و تمامی محتواهای دیجیتال با موضوع دفاع مقدس در بخش آزاد است.

 

 

سرهنگ حیدری تاکید کرد: معتقدیم همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس همه آحاد مردم حضور موثر داشتند امروز نیز برای نگهداری این حماسه همه باید دست به دست هم بدهند. ما بحث مقاومت را در امتداد دفاع مقدس می بینیم و بنیاد در این زمینه وظیفه حمایتی دارد.

 

رییس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت:امروز استکبار جهانی تمرکز خود را بر تحریف واقعیت و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان قرار داده، ایثار، خداخواهی و ایستادگی از جمله ارزش های دفاع مقدس بودند که پیروزی را رقم زدند. نسل امروز که تقریبا تمام وقت خود را در فضای مجازی در کانال ها و صفحه های مختلف می گذراند باید این ارزش ها را بشناسد و این وظیفه ماست که این ارزش ها را تبلیغ کرده و به نسل جوان بشناسانیم.

 

 

وی تاکید کرد:تمام تلاش های ما در راستای این است که نسل جوان به فرمت خاصی از ناگفته های جنگ دست پیدا کند و از تحریف این ناگفته ها توسط دشمنان جلوگیری کنیم.

 

 

سرهنگ حیدری با بیان اینکه زمانی که دفاع مقدس شروع شد ما حتی سیم خاردار را هم از کشورهای دیگر وارد می کردیم، گفت: امروز بسیاری از برترین تکنولوژی های جنگی را در کشور در اختیار داریم. بزرگترین رمز پیروزی در زمان هشت سال دفاع مقدس اتحاد بود و امروز هم باید از برهم خوردن این اتحاد جلوگیری کنیم.باید بین مردم و مسئولان همدلی وجود داشته باشد.

 

 

وی توضیح داد: در 48 ساعت اخیر هزاران صفحه و پیج توسط گوگل بسته شده و یا فیسبوک آن را محدود کرده است و تمام این صفحات متعلق به ماست. دلیل این محدود کردن تاثیرگذاری ما در فضای مجازی است اما باید توجه کنیم در کنار فرصت ها تهدید هم در این فضا وجود دارد.

 

 

دبیر نخستین جشنواره و نمایشگاه فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی اعلام کرد: دریافت آثار این جشنواره تا آبان ادامه دارد و به احتمال قوی اختتامیه جشنواره آذرماه امسال در موزه انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد،قبل از اختتامیه نمایشگاهی را هم برگزار خواهیم کرد.

 

 

سرهنگ حیدری همچنین خبر داد: امسال در جشنواره رسانه های دیجیتال نیز حضور خواهیم داشت.

 

به گزارش شبستان برگزاری جشنواره و دریافت محصولات فعالان و ارائه آن در نمایشگاه می تواند علاوه بر تکمیل بانک اطلاعات فعالان ، باعث شناسائی نخبگان این حوزه شده و مسیر برنامه ریزی و تهیه نقشه راه آینده را جهت نیل به هدف های پیش رو فراهم کند. با انتخاب آثار برگزیده و برتر در این جشنواره می توان زمینه لازم را برای ارائه آثار تولید شده در رسانه های دیجیتال و همچنین تشویق و ترغیب تولیدکنندگان در تولید بیشتر با محوریت مقاومت و دفاع مقدس و همچنین حضور موثر و گسترده و مردمی را رقم زد.

 

 

دبیرخانه رسمی جشنواره به آدرس تهران – صندوق پستی 1615_15875 آماده دریافت آثار تا پایان آبان ماه است.

 

 

 

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مجلس عید قربان بازی های آسیایی ۲۰۱۸ نماز جمعه روز عرفه عزت الله انتظامی مهدویت مسجد حج سرهنگ حیدری فعالان فضای مجازی نخستین محدودیت فیلتر دشمن نشست جنگ مقاومت جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه