Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@21:17:30 GMT

٣٢ پروژه تامین اجتماعی در هفته دولت افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۱۷۵۶

٣٢ پروژه تامین اجتماعی در هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش خبرگزری مهر، دکتر سیدتقی نوربخش، افزود: سازمان تامین اجتماعی حدود ٤٢ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد. نیمی از جمعیت ایران از خدمات درمانی این سازمان استفاده می کنند. ٦ میلیون نفر در کشور بازنشسته ومستمری بگیر این سازمان هستند.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه ای است که از بودجه عمومی کشور منبعی را دریافت نمی کند، اظهار داشت: منابع این سازمان از محل وصول حق بیمه ها تامین و در بخش های پرداخت مستمری، ارائه خدمات درمان و سایرتعهدات هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در مرداد ماه  بیش از ٧ هزار میلیارد تومان توسط این سازمان هزینه شده است که ٥٥٠٠ میلیارد تومان آن مربوط به پرداخت مستمری و بیمه بیکاری است.

وی با اشاره به تنوع و حجم ارائه خدمات در سازمان تامین اجتماعی و تامین منابع آن بدون اتکا به نفت و مالیات گفت: این سازمان در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیر گذار است.

نوربخش با اشاره به ایجاد تعهدات بدون منبع برای سازمان تامین اجتماعی در دولت های قبل، تصریح کرد: در دولت دکتر روحانی تکلیف بدون منبع برای این سازمان ایجاد نشده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه به جنگ اقتصادی علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی و با توجه به نقش سازمان تامین اجتماعی در زندگی مردم، این سازمان در خاکریز اول این جنگ اقتصادی قرار دارد و تمامی تلاش خود را انجام می دهد که ریسک ها به مردم منتقل نشود.

کد خبر 4383873 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سازمان تامین اجتماعی مردم علیه احتکار شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران نیروی انتظامی سازمان حج و زیارت سرهنگ نادر رحمانی ترافیک شهر تهران عید سعید قربان پلیس راهور حج تمتع سازمان محیط زیست بیمه سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

ایاد بهادری منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان بیان کرد: در سفر مقام عالی وزارت بهداشت و دیگر مسئولان دولتی به شهرستان شاهرود یک طرح درمانی افتتاح و یک طرح دیگر هم کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: در این سفر پروژه پایگاه سلامت فدک در یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین، با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین گفت: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت و محل زیست پزشک میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر مربع پروژه قابل افتتاح امروز عصر با حضور مسئولان دولتی است.

بهادری بیان کرد: برای این طرح ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و پنج هزار و ۷۶ نفر نیز می‌توانند از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه چند پروژه عمرانی و بهداشتی و درمانی در مجموعه علوم پزشکی شاهرود نیز در سفر استانی هیأت دولت مورد بازدید قرار می‌گیرد، گفت: یکی از این طرح‌ها پروژه توسعه فضای فیزیکی، بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه این طرح هفت هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا دارد، ابراز کرد: -پروژه مرکز غربالگری، تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از دیگر طرح‌های قابل بازدید است.

بهادری با بیان اینکه هیأت دولت سیزدهم همچنین در سفر به شاهرود از پروژه بلوک زایمانی و LDR، بیمارستان امام حسین(ع) با زیربنای یک هزار و ۶۴۰ متر مربع بازدید خواهد کرد، تاکید داشت: پروژه توسعه فضای فیزیکی، بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مجموعاً سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که یک سوم از آن تأمین شده است.

وی افزود: پردیس فناوری‌های سلامت شاهوار دیگر طرحی است که امروز عصر با حضور اعضای هیأت دولت در قالب سفر دوم دولت سیزدهم به استان سمنان در شهرستان شاهرود مورد بازدید قرار می‌گیرد.

کد خبر 6081762

دیگر خبرها

  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور/ خرید بدون تغییر قیمت از داروخانه‌ها
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان