Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مسعود زین العابدین معاون فرهنگی تربیتی برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: این جشنواره در دو بخش آثار برتر(انفرادی) و نشریات برتر(گروهی) و در ده قالب ارائه اثر، در تیرماه سال جاری به کار خود پایان داد.
وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط دبیرخانه افزود: آسیب شناسی شیوه نامه سال های گذشته، تدوین شیوه نامه ی جدید، طراحی سامانه آنلاین جشنواره، تولید فایل های راهنمای سامانه، تولید موشن گرافی جشنواره، راه اندازی کانال جشنواره با بیش از 500 عضو و 2 هزار بازدید هر پست، ارائه محتوای آموزشی به تفکیک قالب های ارائه اثر از جمله اقدامات و فعالیت های دبیرخانه در این دوره برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زین العابدین گفت: در این دوره از جشنواره با اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه با همکاری استان ها ، تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه نسبت به سال گذشته رشد سه برابری داشته است.
وی افزود: از نکات حائز اهمیت در این دوره از جشنواره حذف کاغذ از ابتدای فرایند ثبت نام تا پایان داوری با طراحی سامانه الکترونیکی جشنواره و ارسال آثار به صورت آنلاین بوده است. در این سامانه امکان ثبت نام رابط استانی و دانش آموزان ، مشاهده وضعیت استان در جشنواره، مشاهده گزارشات و آمار شرکت کنندگان و آثار استان، تائید آثار و همچنین ارسال آثار و امکان ارسال پیام به مسئولان و دانش آموزان فراهم شده بود که افزایش سهولت شرکت در جشنواره و در نتیجه استقبال دانش آموزان از جشنواره را به همراه داشته است.
معاون فرهنگی تربیتی برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به آمار این دوره از جشنواره گفت: تعداد کل ثبت نام کنندگان 1501 دانش آموز که 1013 نفر ثبت نام کننده دختر و 488 نفر ثبت نام کننده پسر می باشد. که از این تعداد 1032 اثر به جشنواره ارسال شده است که 695 اثر در بخش دختران و 337 اثر در بخش پسران بوده است.
لازم به ذکر است در این دوره از جشنواره در بخش پسران بیشترین استقبال در بخش انفرادی از قالب"عکس" و بیشترین اثر ارسالی در بخش گروهی، "نشریه تک برگی" بوده است. در بخش دختران نیز بیشترین استقبال در بخش انفرادی از قالب"عکس" و در بخش گروهی، "نشریه دیواری" بوده است.

انتهای پیام/

20 / 20 دانش آموزان دهمین دوره جشنواره نشریات دانش آموزی مداد کمرنگ مسعود زین العابدین معاون فرهنگی تربیتی برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانش آموزان مداد کمرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه