Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@17:44:10 GMT

آمار علیه محسن فروزان در تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۲۱۹۶

تراکتورسازی فصل گذشته شرایط سختی را تجربه کرد و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی و جدایی چند بازیکن کلیدی باعث شد این تیم با کمبود بازیکن با تجربه در نیم فصل اول مواجه شود و مشکلات زیادی برایش ایجاد شد.

یکی از پست‌هایی که تراکتورسازی در فصل گذشته در آن با مشکل اساسی مواجه بود دروازه‌بان بود که با جدایی محمدرضا اخباری به ناچار از فرزین گروسیان استفاده کرد که عملکرد خیلی ضعیفی داشت و نیم فصل جای خودش را به ژوردی آلمیدای برزیلی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسیان در نیم فصل نخست گل‌های بدی خورد و در چند بازی به طور کامل در نتیجه‌ای که برای تیمش رقم خورد مقصر بود.

تراکتورسازان در فصل هجدهم محسن فروزان را بعد از چند سال به جمع خود برگرداندند و این بازیکن که عملکرد خوبی در پارس جم داشت آمد تا مشکلات دروازه تراکتورسازی را برطرف کند و از نظر فنی عملکرد خوبی هم داشته است ولی آمار به ثبت رسیده علیه اوست.

تراکتورسازی در حالی در پنج هفته گذشته از لیگ برتر 6 گل دریافت کرده که در موقعیت مشابه در فصل گذشته با 5 گل دریافتی عملکرد بهتری داشت.

از این 6 گلی که فروزان دریافت کرد 5 تای آن مربوط به بازی با استقلال و سپاهان بوده و در 3 دیدار دیگر تنها یک گل وارد دروازه این تیم شده است. اتفاقی که البته باعث می‌شود ردپای خط دفاعی تراکتورسازی را با توجه به نمایشی که از خود به جا گذاشته‌اند در آن پررنگ‌تر دید. فروزان که با نمایش موفق خود در بیشتر موقعیت‌های حریف در نقش ستاره ظاهر شده بود، امیدوار است بتواند عملکرد فصل گذشته خود در پارس جنوبی را تکرار کند. اتفاقی که البته به نظر می‌رسد با جذب یک مهره دفاعی قابل اتکا به عملکرد آنها بیش از پیش کمک کند.

باید دید در ادامه عملکرد خط دفاع و دروازه تراکتورسازی بهتر خواهد شد یا نه.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیم فصل اول مشکلات فرزین نیم فصل بازی لیگ برتر استقلال و سپاهان پارس جنوبی پارس جنوبی نیم فصل اول تراکتور سازی فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت غزه از آمار جدید شهدا ناشی از حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت کشتار جدید علیه خانواده ها در غزه شدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۵۵ نفر شهید و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه بیان کرد که بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۳۴ هزار ۸۴۴ نفر شهید و ۷۸ هزار و ۴۰۴ نفر زخمی شده اند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

کد خبر 6100524

دیگر خبرها

  • سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها
  • عکس‌| واکنش محسن فروزان به انتقادات استقلالی‌ها
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید
  • «به آمار مزخرف ام باپه نگاه نکنید؛ بر خلاف او، مسی و نیمار همه‌جای زمین حضور داشتند»
  • آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)