Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@02:00:04 GMT

استاد هماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران درگذشت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۲۲۸۱

دکتر فاطمه نادعلی مدیر گروه هماتولوژی و علوم انتقال خون و عضو هیات علمی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دارفانی را وداع گفت.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر فاطمه نادعلی مدیرگروه هماتولوژی و علوم انتقال خون و عضو هیات علمی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو هیات ممتحنه و ارزشیابی (بورد) تخصصی هماتولوژی و علوم انتقال خون وزارت بهداشت و مدیرکل سابق انتقال خون استان تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سالهای متمادی در کسوت کارشناس سرطان مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت به ثبت و مدیریت سرطان در کشور پرداخت و در سالهای اخیر خود درگیر مبارزه با سرطان شد.

مراسم تشییع این استاد امروز شنبه ۳ شهریور ۹۷ در شهرستان نجف آباد اصفهان برگزار شد.

دکتر وحید چنگیزی رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در پیامی درگذشت جانسوز دکتر فاطمه نادعلی دکتری تخصصی هماتولوژی و علوم انتقال خون را به جامعه علمی، اساتید، همکاران و دانشجویان تسلیت گفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، زهره تیموری روز اظهار کرد: بیمارستان توتونکاران رشت به دلیل عدم کسب استانداردهای لازم و مجوزهای قانونی پروانه بهره‌برداری، پروانه مسئول فنی و اعتبار بخشی به طور موقت تعطیل شد.

وی افزود: پیرو مصوبه امروز نشست قرارگاه استانی نظارت بر سلامت، بیمارستان توتونکاران رشت به دلیل تمدید نکردن پروانه بهره‌برداری و مسئول فنی از سال ۱۴۰۰ و اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به طور موقت تعطیل شده‌است.

تیموری با اشاره به موضوع اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شامل استانداردهای درمانی، بهداشتی، فنی و سایر موارد در سنوات گذشته از سوی مسئولان بیمارستان توتونکاران رشت اظهار کرد: مسئولان این بیمارستان به تذکرات پی در پی دانشگاه علوم پزشکی استان بی‌توجه بودند.

وی بیان کرد: بنابراین بیمارستان توتونکاران رشت پس از طی مراحل قانونی و با حضور کارشناسان نظارت بر درمان، پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی به طور موقت تعطیل شده‌است.

بیمارستان توتونکاران رشت در سال ۱۳۴۶ تأسیس شد و به صورت خصوصی فعالیت داشت.

کد خبر 6058247

دیگر خبرها

  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • مناظره برای واکاوی ذهنیت «اخراج اساتید»/ لیست رسانه‌ای ۲۵ استاد اخراجی بی‌اعتبار شد
  • ۹ اپیزود از مناظره برای واکاوی ذهنیت «اخراج اساتید»/ لیست رسانه‌ای ۲۵ استاد اخراجی بی‌اعتبار شد
  • امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری تهران و بنیاد تعاون ارتش
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • تأسیس خوشه پژوهشی آرایه های حسگر‌ی هوشمند برای پایش سلامت
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • آمادگی نوروزی کادر درمان در بیمارستان‌های لرستان
  • پیشرفت ۸۵درصدی مرکز جامع سرطان تبریز
  • اعلام آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳