Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:25:19 GMT

کوهنوردان کارگر کشور به قله فندقلوی اهر صعود کردند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۲۶۳۵

کوهنوردان کارگر کشور به قله فندقلوی اهر صعود کردند

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، این صعود با حضور 250 نفر از کوهنوردان کارگر مرد و زن از 19 استان کشور در روز جمعه انجام شد.
‌‌بر اساس این خبر صعود به قله 2500 متری فندقلو، سومین صعود سراسری کارگران کشور بود که مطابق دوره های قبل در شهرستان اهر برگزار شد.
پارک جنگلی فندقلو در 25 کیلومتری جاده اهر – مشگین شهر قرار دارد و سرشار از پوشش گیاهی مختلف و گونه های مختلف حیوانات حفاظت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


٩٨٥٣/3071/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان کشور کوهنوردان کشور صعود قله رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!