Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@17:55:46 GMT

دو مدال دیگر برای ایران؛ طلای مرادی و برنز عباسعلی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۳۴۶۲

سهراب مرادی در دسته 94 کیلوگرم به نشان طلای این وزن دست یافت و حمیده عباسعلی نیز در کاراته به مدال برنز دست یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در هفتمین روز بازیهای آسیایی 2018، امروز در دسته 94 کیلوگرم دو وزنه بردار صاحب عنوان کشورمان به مصاف رقبا رفتند که سهراب مرادی قهرمان المپیک و رکوردار دوضرب و مجموع جهان، با مهار وزنه 189  کیلوگرمی پس از 19  سال حد نصاب یکضرب این دسته را در جهان از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی در دو ضرب هم با غلبه بر وزنه 221 کیلوگرم نشان طلای خود را قطعی کرد اما برای شکستن رکورد جهان در دو حرکت بعدی برابر وزنه 234 کیلوگرم ناموفق بود و با مجموع 410 کیلوگرم بر سکوی قهرمانی مسابقات ایستاد.

کیانوش رستمی - دیگر نماینده کشورمان که به تازگی به ورزشکاران این دسته پیوسته با مهار وزنه 175 کیلوگرم به کار خود در یکضرب پایان داد اما در دو ضرب برابر وزنه 218 ناکام ماند و از کسب نشان بازماند.
....
در کاراته حمیده عباسعلی در باضافه 68 کیلو بانوان با برتری برابر حریف ازبکستانی به نیمه نهایی رسید و 2 - 1 برابر حریف ژاپنی باخت و برای نشان برنز به مصاف «تای هونگ آنه اینگوئن» از ویتنام رفت و با نتیجه 3- صفر به برتری دست یافت و نشان برنز را از آن خود کرد. در قسمت مردان و در وزن باضافه 84 کیلوگرم، سجاد گنج زاده با برتری مقابل نمایندگان فلسطین، عربستان و قرقیزستان به دیدار پایانی راه یافت.
در بانوان هم
....
در بسکتبال و در گروه بی، تیم ملی ایران 68 - 55 سوریه را شکست داد و با توجه به اینکه در این گروه فقط ایران و سوریه حضور دارند، تیم کشورمان با این برد راهی یک‌ چهارم نهایی شد.
...
در تیروکمان و در تیمی ریکرو تیم مردان ایران متشکل از صادق اشرفی، امین پیرعلی و میلاد وزیری پس از یک دور استراحت و پیروزی 6 به صفر مقابل مالزی به یک چهارم نهایی راه یافت.
...
در واترپلو ، تیم ملی ایران در نخستین دیدار 11 - 5  سنگاپور را شکست داد.
...
در دوومیدانی و در مقدماتی 400 متر علی خدیور در 100 متر پایانی دچار مصدومیت شد و نتوانست به رقابت ادامه دهد.
...
در والیبال ساحلی، تیم های الف و ب کشورمان به ترتیب با شکست مقابل چین و قطر از دور رقابت ها کنار رفتند.
....
در سنگ‌نوردی و در کامباین یا ترکیبی، الناز رکابی و خسرو هاشم‌زاده با قرارگرفتن در رده های هفتم و پانزدهم شانس حضور در فینال را از دست دادند.
....
در جوجیتسو، احمدرضا عیدی و مسعود جلیلوند با یک برد و یک باخت از دور مسابقات کنار رفتند، نسیم محمدی هم با شکست مقابل نماینده تایلند حذف شد.
...
در سوارکاری و در رقابت‌های سه‌روزه، طوفان ترابی به دلیل سه بار امتناع اسب از پرش نتوانست به مسابقه ادامه دهد.
....
در تیراندازی اهداف پروازی، علی دوستی و رامتین بشارتی بترتیب در رده های 21 و 25 ماده اسکیت قرار گرفتند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بازی های آسیایی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیست و یکمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز ۹ اردیبهشت با معامله ۱۸۰ قطعه شمش یک کیلوگرمی استاندارد به پایان رسید.

او افزود: در جلسه معاملاتی امروز در دو حراج عمده و خرد، مجموعا ۲۵۰ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد که میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز ۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان به ثبت رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: تاکنون با برگزاری ۲۱ حراج حضوری جمعا ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران معامله شده است همچنين جلسه بعدی حراج شمش طلا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان