Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:55:38 GMT

برگزاری تورنمنت بین المللی «موی تای» در شهرستان هشترود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۳۶۶۴

برگزاری تورنمنت بین المللی «موی تای» در شهرستان هشترود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نوروزیان ظهر امروز شنبه آخرین وضعیت فعالیت و عملکرد شش ماهه این رشته ورزشی را در جمع خبرنگاران تشریح کرد.

نوروزیان در این خصوص گفت : در طی شش ماه اخیر اقدام به برگزاری مسابقات در استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل کرده و همچنین استاژ فنی برای قهرمانان این سه استان با حضور ریاست محترم سازمان موی تای حرفه ای ایران در شش ماهه دوم انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزیان در خصوص برگزاری تورنمنت  بین المللی در شهرستان هشترود گفت : جلساتی را با مسئولین و روسای ادارات انجام داده ایم که با هماهنگی ها و همکاری های صورت گرفته امیدواریم این مسابقات و این رویداد بزرگ برای اولین بار در شمالغرب کشور در شهرستان هشترود برگزار شود که افتخار بزرگی برای ورزش شهرستان محسوب می شود، در این زمینه نیازمند مساعدت همه جانبه مسئولین شهرستان هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت هادی نوروزیان ورزشکار هشترودی و عضو تیم ملی موی تای گفت : در آخرین مسابقه ای که به صورت حرفه ای در کشور ترکیه برگزار شد، هادی نوروزیان به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور داشت و سطح فنی این مسابقات بسیار بالا بود که آمادگی فنی و بدنی و روحی بسیار بالایی را می طلبید و در این موارد آمادگی کامل را داشت ولی متاسفانه به دلیل عدم همراهی این ورزشکار، وی نتیجه مورد دلخواه را نگرفت.

وی در ادامه افزود :با توجه به شرایط و امکانات موجود در شهرستان، حضور در چنین میادینی تقریباغیرممکن است ولی با تلاش های که دراین مدت انجام گرفته شرایط حضور دراین مسابقات رافراهم کردیم، با از سرگیری تمرینات تلاش هایمان را دوچندان کرده تا برای حضور قدرتمند در مسابقات بعدی آماده باشیم.

کد خبر 4384031

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی موی تای موی تای هشترود مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان احتکار مشهد شهرکرد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ساوه گفت:  روز قدس لیله القدر انقلاب اسلامی است و روزی است که نباید اجازه دهیم که این یادگار امام راحل فراموش شود و در واقع حضور ما، تیری به قلب توطئه ی خباثت آمیز استکبار و صهیونیسم و همچنین طرفداران آن ها است.
...............
طاووسی امام جمعه شهرستان آشتیان با اشاره به اهمیت شب‌های قدر گفت:شب قدر قلب ماه رمضان است که عمل در آن بهتر از هزار ماه است و در شب قدر با دعا و مناجات، توبه و استغفار انسان دوباره متولد می‌شود و لذا شب قدر شب بیدار شدن است نه بیدار ماندن.
..........
امام جمعه خمین در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه گفت: کمپین‌های غربی نمی توانند کاری برای نجات رژیم اشغالگر قدس انجام دهند و زوال این رژیم در حال نزدیک شدن است.
حجت الاسلام میرصادقی افزود: حضور گسترده مردم در آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس پاسخ کوبنده ای به ظلم و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین المللی کوراش اسفراین حضور خواهند داشت
  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین