Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-شهردار منطقه 3 تبريز خبر از کلنگ زني مجتمع فرهنگي و ورزشي با مساحت 10 هزار متر مربعي در شهرک طالقاني همزمان با افتتاح پارک و ميدان هاي ورزشي شهرک طالقاني داد .

به گزارش خبرنگار ما در تبريز ؛ مرتضي موحد نيا شهردار منطقه از نهايي شدن توافقات شهرداري منطقه  با شرکت آب و فاضلاب منطقه 3 شهرستان تبريز در مورد مسائل و مطالبات منطقه خبر داده و گفت : با توجه به حجم بالاي مطالبات شهرداري منطقه  3 از شرکت آب و فاضلاب منطقه 3 شهرستان تبريز ، طي چندين ملاقات مقرر گرديد شرکت آب و فاضلاب در قبال بخشي از بدهي هاي خود ، قطعه زمين 1 هکتاري تحت مالکيت خويش در شهرک طالقاني از محل مشهور به منبع آب را در اختيار شهرداري منطقه 3 تبريز قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود : شهرداري منطقه  در نظر دارد اين ملک را براي رفاه  حال و تامين نيازهاي فرهنگي و ورزشي شهروندان ساکن در محدوده شهرک طالقاني ، به کاربري فرهنگي و ورزشي براي احداث يک مجتمع فرهنگي و ورزشي اختصاص دهد.
شهردار منطقه ادامه داد : کلنگ احداث مجتمع فرهنگي و ورزشي همزمان با افتتاح پارک و ميدان هاي ورزشي سجاديه در کوي  سجاديه شهرک طالقاني در ششم شهريور ماه با حضور مسئولان شهري و استاني به زمين زده خواهد شد.
موحد نيا ، اختصاص اين ملک به فضاي فرهنگي و ورزشي را در راستاي عمل به شعار خدمات محله اي به شهروندان مناطق کم برخوردار عنوان کرده و گفت : شهرداري منطقه 3 مي توانست به اين ملک با مساحت 10هزار متر مربعي با ديد درآمدي نگاه کرده و آنرا به مجتمع مسکوني يا تجاري تبديل نموده و از اين طريق درآمد مطلوبي را حاصل نمايد ، ولي براي بالا بردن خدمات محله اي و کسب رضايت شهروندان سطح منطقه لازم دانست به فضاي عمومي با کاربري فرهنگي و ورزشي تبديل نمايد.
وي بيان نمود : با احداث و بهره برداري از اين مجتمع فرهنگي و ورزشي ، اهالي شهرک طالقاني از امکانات فرهنگي و ورزشي مناسبي نسبت به سالهاي گذشته برخوردار خواهند بود و ديگر براي استفاده از امکانات ورزشي و فرهنگي نيازي به مسافرت درون شهري نخواهد داشت .
شهردار منطقه يادآورشد : شهرداري منطقه 3 در ساير محلات سطح حوزه منطقه نيز به دنبال شناسايي مکان هاي مناسب مي باشد تا نسبت به احداث پارک هاي محله اي يا اماکن فرهنگي و ورزشي اقدام نمايد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداري تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز

دریافت 9 MB کد خبر 6092043

دیگر خبرها

  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود