Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ در دومین روز از هفته دولت 4 طرح عمرانی و خدماتی   با اعتبار 33 میلیارد ریال با حضور استاندار مرکزی کلنگ زنی افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل کلنگ زنی ساختمان کلینیک ویژه بیمارستان امام علی (ع) در 9 هزار متر مربع در 2 طبقه با اعتبار 24 میلیارد ریال ، کلنگ زنی تفرجگاه قنات حسن آباد در فاز اول با هدف طرح گسترش فضاهای گردشگری در شهرستان با اعتبار 500میلیون ریال ، آبرسانی به روستای سمقاور با اعتبار 6 میلیارد ریال شامل حفر چاه به عمق 120متر و لوله گذاری به طول 600متر و افتتاح بهسازی و آسفالت معابر روستای سمقاور با اعتبار 2/5میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین در بدو ورود به شهرستان کمیجان با حضور در گلزار شهدا گمنام شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

آقای آقازاده همچنین با خانواده شهید احمد کریمی در روستای سمقاور دیدار و از صبر و استقامت خانواده شهدا تقدیر کرد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح کلنگ زنی طرح عمرانی کمیجان استاندار مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با تعریض خط کندروی شرقی بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در منطقه ۲۱ و اجرایی شدن طرح تحکیم بزرگراه آزادگان بار ترافیکی این منطقه کاهش یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد