Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:37:07 GMT

خدمت رسانی به مردم صرفنظر از اختلاف سلیقه ها صورت گیرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۴۰۸۸

خدمت رسانی به مردم صرفنظر از اختلاف سلیقه ها صورت گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان ظهر شنبه در آیین افتتاح پل دسترسی گلوگاه به دامغان و پل ارتباطی مسیر شرق مازندران به سمنان افزود: دشمن همواره به فکر ایجاد شکاف و ناامیدی در جامعه است و برخی از اختلاف سلیقه ها نباید موجب اختلاف جهت شود.

وی اظهار کرد: اختلاف نگاه و سلیقه در هر جامعه ای وجود دارد اما باید خدمات دهی مناسب ارائه شود تا مردم از انقلاب و نظام ناامید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان داشت: سیاه نمایی و ایجاد شکاف در بین مردم جامعه و مسئولان از جمله برنامه های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون بوده و باید با ارائه خدمات مناسب به مردم از این دسته بندی های و اختلافات جلوگیری شود.

حسین زادگان افزود: در هفته دولت امسال، پروژه های خوبی در حال بهره برداری و اتفاقات خوبی در راه است و باید تلاش شود تا اتفاقات خوب به درستی اطلاع رسانی و مردم از خدمات مختلف مطلع شوند.

وی اظهار کرد: مردم باید بدانند که با وجود همه موانع و محدودیت ها، مسئولان خدوم شان برای ارائه خدمات مناسب تلاش وافر دارند و تلاش شود تا اثرگذاری افتتاح پروژه ها با رضایت مندی بیشتر مردم مشخص شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: افتتاح طرح ها و پروژه ها برای ارائه خدمات مناسب به مردم است که باید همراه با اثرات ثمربخش بوده و مردم این خدمات را لمس کنند.

کد خبر 4384056

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران هفته دولت مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان احتکار مشهد شهرکرد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا