Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دوکارمند یکی از شرکت‌های توزیع کننده لوازم خانگی که اقدام به فروش بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از اموال متعلق به این شرکت کرده بودند، خبر داد.

چندی پیش پرونده‌ای از کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان به دادخواهی نماینده حقوقی یکی از شرکتهای توزیع کننده لوازم خانگی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد که طی آن شاکی پرونده مدعی بود دو نفر از کارکنان شرکت با سوءاستفاده از عدم نظارت مستقیم در خصوص کالاهای داخل یکی از انبارهای شرکت، لوازم خانگی عودت شده از شهرستان ها را به دفتر مرکزی شرکت در تهران واصل نکرده و در ادامه اقدام به فروش آنها در سطح بازار کردهاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان به نام فرشاد وی را دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند. فرشاد در همان تحقیقات اولیه صراحتا به همدستی همکار خود به نام جواد اعتراف و عنوان کرد که تمامی سرقت ها را به کمک جواد انجام داده است که در ادامه جواد نیز پس از شناسایی مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات پلیسی صراحتا به فروش اموال شرکت در طول هشت ماه گذشته اعتراف کرد.

 جواد در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از حدود هشت ماه قبل تاکنون با همراهی فرشاد اقدام به سرقت از شرکت کرده و برخی از لوازم خانگی را برای خود برداشته و الباقی را در بازارهای سطح شهر تهران به فروش رسانده‌ایم.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با بررسی به عمل آمده، ارزش واقعی کالاهای سرقت شده بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده و متهمان با قرار قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد