Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:19:59 GMT

برگزاری کرسی های نفحات القرآن ویژه غدیرخم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۴۵۳۹

برگزاری کرسی های نفحات القرآن ویژه غدیرخم

 به گزارش خبرگزاری مهر؛ نفحات القرآن کرسی های تلاوتی با حضور اساتید قرآنی ویژه عید غدیر خم برگزار می کند.

بر همین اساس کرسی تلاوت امروز شنبه ۳ شهریور ماه  با تلاوت  قاسم رضیعی در مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان دماوند، خیابان ۳۰ متری نیروهوایی کوچه آقاجانی بعد از اذان مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

 همچنین  یکشنبه ۴ شهریورماه با تلاوت حاج حبیب صداقت قاری ممتاز کشورمان در  مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این کرسی ها،دوشنبه ۵ شهریور ماه از اذان مغرب و عشا با تلاوت علی دولت آبادی قاری ممتاز کشورمان در هیئت فاطمه الزهرا س واقع در خیابان ایران، روبروی کوچه پورزرگری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی درچه ای قاری ممتاز کشورمان سه شنبه ۶ شهریور ماه در مسجد روحانی واقع در میدان خراسان  تلاوت خواهد کرد و  ۷ شهریور چهارشنبه و در شب عید غدیر پس از نماز عشا با تلاوت شهاد زمانی قاری ممتاز کشورمان در مسجد قائم عج واقع در نارمک، چهارراه تلفنخانه، خیابان ثانی برگزار خواهد شد.

 پنجشنبه ۸ شهریور پس از نماز عشا با تلاوت مهدی جوکار در مسجد النبی ص تهرانسر برگزار خواهد شد و در مسجد سیدالشهدا خانی آبادنو پس از نماز عشا با تلاوت سعید پرویزی و شعرخوانی استاد کلامی زنجانی این محفل برگزار خواهد شد.

در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار میگردد. بدین صورت که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع میگردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال میشود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم میگردد.

همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

  همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

کد خبر 4383921

منبع: مهر

کلیدواژه: تلاوت قرآن فعالیت های قرآنی قرآن مردم علیه احتکار معرفی کتاب فعالیت های قرآنی فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قرآن تازه های نشر حج تمتع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نشست هم اندیشی دعای عرفه جامعه شناسی دین اسلام کنفرانس بین المللی اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی مطرح کشور و استان قم در مسجد اعظم به‌مناسبت شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع)، سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت‌الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد(ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم‌الدین شریعتی، مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت(ع)، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک