Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی کاراته گفت: گنج زاده توانست حقش را بگیرد و جبران چهار سال پیش را که به ناحق حذفش کرده بودن را بگیرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به اندونزی، شهرام هروی در خصوص کسب مدال طلای گنج زاده در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: کسب این مدال را به همه خانواده کاراته تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد از لحاظ فنی یک سر و گردن از همه کاراته کا‌هایی که اینجا بودن بالاتر بود. از قبل هم گفته بودیم که پیش بینی ما برای سجاد و دیگر سه وزن مدال طلاست.

وی افزود: سجاد توانست حقش را بگیرد و جبران چهار سال پیش را که به ناحق حذفش کرده بودن را بگیرد. ممارست، تلاش و پشتکار باعث شد که گنج زاده امروز مدال طلا را کسب کند. روی کاغذ تیم کاراته چهار مدال طلا را میگیرد، ولی باید دید در میدان مسابقه چه نتیجه‌ای به دست می‌آید. هرچند دیدیم حمیده عباسعلی حقش مدال طلا بود، ولی به مدال برنز رسید. کاراته یک رشته رکوردی نیست و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران بازی های آسیایی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور