Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز، به نقل از رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرزدراین بیانیه آمده  است:روزهای آغازی  شهریور ماه که همزمان با شروع هفته دولت است یادآور خدمت ،اخلاص و شهادت وهشتم شهریورماه، روز مبارزه با تروریسم  و سی و هفتمین سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر است.

هفته دولت فرصتی است تا یاد شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر را گرامی داشته و با ارزشها و نگرش های آن دو بزرگوار تجدید عهد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریغ که کوردلان منافق وجود با برکت آنان را تاب نیاورده و نیشتر نفاق بر قلب مردم زده، شخصیت های  مردمی و محبوبشان را از آنان گرفتند.

امروز پس از گذشت 37  سال از آن فاجعه دردناک و در چهلمین سال پیروزی شکومند انقلاب اسلامی، با وجود تمام تحریم های اقتصادی و سیاسی این منافقان سرگردان هستند و به دریوزگی این و آن مشغول شده سرنوشت محتوم رسوایی خویش را نظاره گر شده اند، این عاقبتی است که خداوند در قرآن کریم برای آنان وعده فرموده و آنان را دچار خذلان در دنیا و آخرت معرفی کرده  است.

ملت قهرمان ایران به ویژه نسل جوان، امروزه بیش از گذشته به ارزش والای شهیدان هشتم شهریور واقف شده و به آنان چونان اسوه های ماندگار عشق و ایمان و عدالت و نمونه های والای خدمتگذاری به مردم می نگرند.
  

هر ساله همراه با گرامیداشت یاد و خاطره آن دولتمردان شهید و خدوم، دستاوردهای دولت‌های انقلاب اسلامی نیز مورد بررسی قرار گرفته و در واقع اصول حاکم بر اندیشه و عمل شهیدان رجایی و باهنر سنگ محکی برای سنجش عملکرد دولتمردان دیروز، امروز و فرداست و فرصتی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دولتی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با ادای احترام به همه دولت مردان خالص و خادم به نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و در جهت توسعه و شکوفایی کشور برای دولت دوازدهم از خداوند متعال آرزوی توفیق و سربلندی مسئلت می‌نماید. 

امیدواریم عزیزان زحمتکش در این عرصه ، تداوم بخش راه روشن شهید رجایی و باهنر باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیانیه شورا تبلیغات اسلامی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رفیعی  گفت:طبق تقویم انتخابات دور دوم دوزادهمین مجلس شورای اسلامی، تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ساعت  ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.


وی افزود: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.


به گفته رئیس ستاد انتخابات استان دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد