Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج ورزشکاران طی پیامی قهرمانی باعزت بانوان تیم ملی کبدی را تبریک گفت ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان بسیج ورزشکاران در پیامی قهرمانی باعزت بانوان تیم ملی کبدی را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

سال به سال موفقیت‌های بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف بیشتر و بیشتر می‌شود تا ادعای باطل بدخواهان نظام جمهوری اسلامی درباره محدودیت پوشش و عدم رعایت حقوق زنان در ورزش کشورمان، بیش از پیش نقش بر آب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کبدی بانوان ایران نیز به نمایندگی از تمام زنان ایرانی نشان داد با حفظ حیا و عفت، می‌تواند قله‌های موفقیت در همه عرصه‌ها از جمله ورزش را فتح کند.

دیروز این اتفاق پایان ماجرا نبود، و بانوان کبدی ایران پس از قهرمانی تاریخی در آسیا با سجده بر پرچم مقدس ایران و خواندن دسته‌جمعی آیت الکرسی، عمق نفوذ ایمان و اعتقاد در جان و دل بانوان ایرانی را نشان دادند.

بسیج ورزشکاران کسب این موفقیت تاریخی را به تمام بانوان ایرانی تبریک گفته و از تیم‌ ملی کبدی بابت نمایش عزت و عفت بانوان این مرز و بوم تشکر به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

R1015159/P1015135/S3,32,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در رشته تراپ و اسکیت از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است: (زمان به وقت ایران)

یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه:

مرحله مقدماتی تراپ آقایان و بانوان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۳۰


دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه:

روز دوم مقدماتی تراپ آقایان و بانوان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۳۰

سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه:

فینال تراپ بانوان - ساعت ۱۵:۳۰

فینال تراپ آقایان - ساعت ۱۷:۰۰

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:

مرحله مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

شنبه، ۸ اردیبهشت ماه:

روز دوم مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه:

فینال اسکیت آقایان - ساعت ۱۷

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح پور،‌ بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در بخش تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت با هدایت نریمان نیکخو، ترکیب تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند. احمدرضا هامونی حقیقت نیز سرپرست این تیم است.

کد خبر 6080629

دیگر خبرها

  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر اعلام شد
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت