Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس بیانات رهبر انقلاب از سال ۱۳۸۰ تا امروز درباره فساد اقتصادی، نماهنگ «یک جهاد واقعی» را منتشر می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس بیانات رهبر انقلاب از سال ۱۳۸۰ تا امروز درباره فساد اقتصادی، نماهنگ «یک جهاد واقعی» را منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانات رهبر انقلاب که در این نماهنگ مشاهده می‌کنید شامل موارد زیر است:

* مبارزه با فساد، یک جهاد واقعی و البته کار بسیار دشواری است. ۱۳۸۰/۱۱/۰۳

* امروز یکی از مهمترین مسائل ما، مبارزه با فساد است. این را باید همه مسؤولان کشور بفهمند. فساد یعنی چه؟ فساد یعنی این‌که کسانی با زرنگی، با قانوندانی، با زبان چرب و نرم و با چهره حق‌به‌جانب، به جان بیت‌المال این ملت بیفتند و کیسه‌های خود را پُر کنند. ۱۳۸۰/۱۰/۱۹

* چند سال قبل از این - نمیدانم حالا ده سال است یا بیشتر است - من توصیه‌های مؤکدی را راجع به مقابله‌ی با فساد اقتصادی به مسئولین کشور کردم؛ استقبال هم کردند. ۱۳۹۰/۰۷/۱۱

* به اعتقاد من مرکزی که باید مبارزه با مفاسد اقتصادی را دنبال کند، دولت است و قوّه قضاییّه در مرحله آخر قرار میگیرد. ۱۳۸۲/۰۶/۰۵

* وقتی شما ارز ۴۲۰۰ تومانی را میدهید به بانک که به مردم به آن کسانی که معین شده داده بشود بعد این بانک، بانک نه دلال، بانک این ارز را میفروشد شش هزار تومان  که این را آقای رئیس‌جمهور گفتند به بنده. خب این برخورد فوری لازم دارد، برخورد آنی لازم دارد، یعنی این واقعاً دیگر اینها خیانت دیگر معنای دیگری ندارد که. ۱۳۹۷/۰۴/۲۴

* چه دست داشتن در فساد اقتصادی، چه چشم بستن بر فساد اقتصادی، چیزهایی است که حرکت عمومی کشور را کُند میکند. ۱۳۸۵/۰۷/۱۸

* البتّه در مقام بیان و در روزنامه‌ها و جنجال و بخصوص با جهت‌گیری‌های سیاسی، حرفهای قشنگ خوبی زده میشود امّا اینها فایده‌ای ندارد. ۱۳۹۵/۰۱/۰۱

* با «دزد دزد» گفتن، دزد از دزدی دست برنمیدارد؛ باید رفت، وارد شد. مسئولان کشور، روزنامه که نیستند که راجع به فساد حرف میزنند. ۱۳۹۴/۰۲/۰۹

* ما باید برخورد کنیم بعد برخورد را به مردم بگوییم... بگوییم این کار اتفاق افتاد؛ این خوب است، این درست است... در همین چیزهایی که شرکتهای صوری‌ای که درست کردند و آمدند به‌عنوان اینها ارز گرفتند، دستگاه امنیتی باید دنبال کند، فعال باشد، اینها را شناسایی کند... برخورد جدی بکنید، مردم استقبال میکنند از این برخورد.

۱۳۹۷/۰۴/۲۴

* فساد و مفسد؛ مفسد بایستی مجازات بشود. خب حالا چرا این را ما علنی میگوییم و اصرار میکنیم؟ برای خاطر اینکه تجربه نشان داده که وقتی با فساد و با مفسد، مواجهه و مقابله صورت میگیرد، جیغ‌ودادهایی از گوشه‌وکنار بلند میشود.

۱۳۹۷/۰۵/۲۲

* بعضی خیال میکنند - یا این‌جور وانمود میکنند که خیال کرده‌اند - که برخورد با مفاسد اقتصادی، مخل امنیت اقتصادی است. این عکس قضیه است؛ این درست نقطه‌ی مقابل حقیقت است. برخورد با مفسد اقتصادی موجب امنیت اقتصادی است برای غیرمفسد. غیرمفسد کیست؟ اکثریت مردم. ۱۳۸۶/۰۴/۰۷

 

 

برای مشاهده این نماهنگ اینجا کلیک کنید.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مجلس بازی های آسیایی ۲۰۱۸ عید قربان پاراگلایدینگ حج دعای عرفه مسجد نماز عید قربان روز عرفه مبارزه با فساد اقتصادی جهاد واقعی رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به هفته معلم و تبریک این هفته اظهار داشت: انبیا و اوصیای خدا بزرگترین معلمان تاریخ بشری بوده و اهمیت شغل معلمی و بحث تعلیم و تعلیم باید در افکار عمومی مشخص و ارزش تعلیم و تربیت در جامعه آشکار شود تا همه به سمت معلمی و تعلیم و تربیت حرکت کنند.

وی تصریح کرد: در دین مبین اسلام تعلیم و تربیت نخستین چیزی است که به آن اشاره شده و اگر نبود خلقت معنا نداشت پس اگر معلم بشریت وجود نداشته باشد خلقت عالم هستی فایده‌ای ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خداوند متعال از اولین آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل کرده، یاد دادن و خواندن است و در دین مبین اسلام، خداوند متعال به نوشتن و قلم قسم یاد کرده است که در هیچ مکتبی اینگونه نبود پس خدا به علم قسم خورده در حالی که در سایر ادیان به علم‌آموزی اشاره‌ای نشده است.

وی با اشاره به اینکه مقام تعلیم و تعلم در دین مبین اسلام ارزش زیادی دارد افزود: امام باقر(ع) فرمود تمام جنبدگان روی زمین برای معلم خوب استغفار می‌کنند و حتی در دریاها، ماهیان در حق معلمان استغفار کرده و می‌توان گفت که دنیا به معلمان دعا می‌کند و خدا همه را مکلف به احترام به معلمان کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: با توجه به اینکه انسان اشرف مخلوقات است وظیفه معلم تربیت اشرف مخلوقات بوده، پس تمامی دولتمردان و دستگاه‌ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: ایشان فرمودند که معلمان باید تقویت و از لحاظ مالی و مسائل معنوی توانمند شوند و در این راستا نیز سند تحول باید عملیاتی شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین بر تقویت معاونت پرورشی تاکید کرده و فرمودند که باید این معاونت با قوت و قدرت کار خود را ادامه داده و از سوی دیگر معلمان نمونه معرفی شوند.

وی افزود: انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از معلمان این بود که تنها به مقوله تعلیم بسنده نکنند بلکه باید هویت ایرانی و اسلامی به دانش‌آموزان داده و به آنها انگیزش و امید بدهند و دانش‌آموزان را توانمند تربیت و روح آنها را تقویت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: از سوی دیگر به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، معلمان باید افتخارات کشور و خطرات دشمن را به دانش‌آموزان تبیین کرده و شاگردان زنده تربیت کنند نه اینکه روح آنها را از بین ببرند بلکه باید آنها را بااحساس مسئولیت و باانگیزه بار بیاورند چون مسئله معلمی مهم و در عین حال مسئولیت بسیار سنگینی است.

وی در ادامه با اشاره به حرکت‌های مردمی و دانشجویی سراسر دنیا در حمایت از مردم غزه بیان کرد: هم اکنون در دانشگاه‌های آمریکا به مسئله غزه حساسیت نشان داده‌اند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید غزه به مسئله بین‌المللی تبدیل شده و نباید اجازه داد که این مسئله از افکار عمومی دنیا خارج شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آمریکا نیز همواره از وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی حمایت کرده و با دانشجویان حامی غزه به شکل وحشیانه برخورد می‌کند و بنابراین باید آنها را شناخت چون آنها از انسانیت دوری جسته و همانند حیوان با زنان برخورد می‌کنند که این خود چهره واقعی آنها را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد