Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@12:52:07 GMT

آغاز زندگی مشترک در گلزار شهدا

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۵۶۲۰

آغاز زندگی مشترک در گلزار شهدا

همزمان با دهه امامت و ولایت، خطبه عقد یک عروس و داماد مهریزی در گلزار شهدای گمنام این شهر جاری شد.

به گزارش ایسنا، علی محمدزارع  بیدکی همزمان با دهه امامت و ولایت به همراه عروس و خانواده‌اش با حضور در کنار مزار شهدای گمنام، ضمن غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، زندگی خود را پاک و بی‌آلایش با همسرش آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این تازه داماد می‌گوید: دوست داشتم زندگی خود را به سبک شهدا آغاز کنم چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانان سبک زندگی شهدا را ملاک و معیار زندگی خود قرار دهند و از این رو، به تعلقات دنیوی پشت پا زده و خواستم زندگی خود را در بهترین جای دنیا و در کنار مزار شهدای گمنام آغاز کنم.

  زارع بیدکی ابراز امیدواری کرد که از این طریق علاوه بر متبرک کردن زندگی خود، به خاطر شرایط سخت و موانع پیش‌رو برای ازدواج، پیام ازدواج آسان را برای خانواده‌ها داشته باشد و ارزش‌های دینی و الهی و آرمان‌های شهدا بیش از پیش در جامعه نهادینه و در میان جوانان ترویج شود.

  در این مراسم، امام جمعه و فرماندار مهریز و قشرهای مختلف مردم مهریز و اقوام و بستگان عروس و داماد، پس از قرائت قرآن و مداحی، با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و با صلوات زندگی مشترک این دو جوان را جشن گرفتند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ازدواج منطقه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • آیین غبارروبی مزار شهدای زنجان به مناسبت روز ارتش
  • غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت روز ارتش-زنجان
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان