Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: در پی نارضایتی های مردمی از تخریب ارتفاعات جنوبی مشهد جهت احداث کمربند جنوبی و در راستای صیانت ازحقوق عامه موضوع در دستورکار شورای حفظ حقوق بیت المال استان خراسان رضوی قرار گرفته است و دادستان محترم کل کشور پیگیر این موضوع نیستند.

 قاضی صادقی درگفت و گو با خبرنگار قدس انلاین افزود: با توجه به تخریب طبیعت در ارتفاعات جنوبی مشهد و از بین بردن چشمه‌ها و آبراهه‌ها که در منطقه کاملاً مشهود است، در بین مردم و سمنهای محیط زیستی نارضایتی های گسترده ای ایجاد شدبر همین اساس و با توجه به مطالبه مردمی و در راستای حفظ حقوق عامه دستگاه قضایی به موضوع ورود پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایم مقام قضایی تصریح کرد: با استناد به گزارش های ارائه شده از سوی سازمان بازرسی استان و دیگر دستگاه‌های مسئول، در نهایت برابر تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان، ادامه فعالیت پروژه کمربند جنوبی با کاربری ترافیکی و حمل‌ونقلی متوقف شد.
باتوجه به همین اتفاقات امیدواریم بزودی شاهد تغییر کاربری این پروژه و تبدیل آن به بزرگترین پارک جنگلی مشهد با امکانات تفریحی باشیم.
وی در خصوص اینکه آیا موضوع کمربند جنوبی مشهد توسط دادستان کل کشور در حال پیگیری است هم عنوان کرد: مدتی قبل استانداری خراسان رضوی پیرو درخواست رئیس شورای شهر مشهد فقط مکاتبه با دادستانی کل کشور داشته اند. در این زمینه هم دادستانی مرکز استان پاسخ لازم به همراه دلایل ورود شورای حفظ حقوق بیت المال استان خراسان رضوی را به طور مبسوط به مرجع مذکور منعکس کرد .
دادستان مشهد در پاسخ به این سوال که آیا پروژه کمربنده جنوبی 80 درصد پیشرفت داشته است هم اظهار داشت: برخی از مسئولان شهری اظهار کردند که چرا جلوی این پروژه از ابتدا گرفته نشد، این در حالی است که دستگاه قضایی و سایر دستگاههای متولی به موقوع به موضوع ورود پیدا کردند، ولی برخی دستگاه های اجرایی در زمان بررسی مستندات پروژه متاسفانه بدون رعایت ضوابط راهسازی، به سرعت نسبت به آسفالت قسمتی از پروژه اقدام کردند تا در رسانه ها به شهروندان القاء کنندکه این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ولی حقیقت اینگونه نیست.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دادستان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اجرای مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در دستور کار شهرداری قرار گرفته و برای هر محله ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ شده است. - اخبار استانها -

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم بر اساس همین نگاه تدوین کرده است، گفت: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی افزود: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به 100 درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده 2 هم حدود 70 تا 80 درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده است، افزود: براساس همین اهمیت، وارد مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در سال 1403 می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، 15 میلیارد تومان و در سرجمع 1200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده 3، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان