Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در لیست شرایط اگر وزیری برای استیضاح به مجلس بیاید احتمال رای اعتماد بسیار کم است گفت: نام نمایندگان لیست امید در طرح سئوال از رئیس جمهور دیده می‌شود. ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ استانها خراسان جنوبی نظرات

محمدرضا امیرحسنخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند در مورد استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی اظهار داشت: در این وضعیت هر وزیری که به مجلس برای پاسخگویی بیاید احتمال اینکه دوباره رای اعتماد بگیرد سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در این وضعیت مردم از نمایندگان خود در مجلس مطالبه داشته و نمایندگان هم باید کاری انجام دهند که یکی از این کارها استیضاح وزرا است افزود: رای آوردن اعتماد وزرا در این موقعیت بسیار سخت است.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در مورد طرح سئوال از رئیس جمهور گفت: سئوال کردن حق نمایندگان است اما در این شرایطی که هستیم  تنها نباید با راهکارهای قانونی با یکدیگر حرف بزنیم بلکه از راه‌های ساده‌تر و دوستانه‌تر هم می‌توان با یکدیگر حرف زد. 

امیرحسنخانی افزود: اگر رئیس جمهور بدون طرح سئوال به مجلس می‌آمد بهتر بود و اینکه گفته می‌شود 80 نفر نماینده که برای استیضاح روحانی امضاء کردند همه از یک جناح بودند این گونه نیست زیرا در بین نمایندگان امضا کننده حتی از لیست امید بوده و برخی از اصولگرایان هم نامشان در لیست نیست جناح‌های مختلفی در لیست امضاءکنندگان سئوال از رئیس جمهور هستند زیرا نمایندگان کاری که انجام می‌دهند باید به جمع‌بندی برسند اما همیشه همه هم نظر نیستند. 

 نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما هم از رئیس جمهور سئوال داریم، اما ترجیح می‌دهم در زمان مناسب بپرسیم زیرا در این وضعیت زمان پرسیدن سئوال از رئیس جمهور نیست اما برخی‌ها می‌گویند زمان سئوال پرسیدن اکنون فرارسیده است.

امیرحسنخانی افزود: نظر همه محترم و مهم است باید به یکدیگر احترام گذاشته و توقع احترام از هم داشته باشیم و مردم را نامحرم ندانیم تا مردم هم ما را نامحرم ندانند و باید راستگویی مردم را بپذیریم. 

 نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم از مدیران جلوتر حرکت می‌کند باید به مردم احترام بگذاریم و با مردم رو راست باشیم. 

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند