Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش ۲۸ طرح لبیک یا امام خامنه‌ای را در حال اجرا دارد که بیش از دو سوم آن‌ها با محوریت تقویت نیروی انسانی بوده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا در مراسم افتتاحیه شانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۸ طرح لبیک یا امام خامنه‌ای را در حال اجرا دارد که بیش از دو سوم آن‌ها با محوریت تقویت نیروی انسانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ نعمتی افزود: همه تشکیلات سازمانی در سازمان‌های گوناگون یک ابزار، تجهیزات و زیرساختی متناسب با آن مجموعه دارد تا در جامعه به‌درستی شناخته شده و به درستی نیز به نسبت به انجام درست وظیفه معین عمل کند.

وی افزود: یکی از سازمان‌های قدیمی و موفق کشور سازمان نیروهای مسلح هستند که از چند ارگان نظامی تشکیل شده است و تمامی آن‌ها دارای یک نیروی انسانی قوی و پرکاربرد هستند و یکی از مجموعه‌های موفق نظامی کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

جانشین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تمامی سازمان‌های نیروهای مسلح باید از تمامی شاخصهای برتر برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: ما باید به جز شاخصه‌های عمومی که در تمامی مجموعه‌ها وجود دارد از شاخصه‌های خاص هم برخوردار باشیم تا در زمان نفوذ دشمن بتوانیم به موقع و به درستی دفاع کنیم و در این رابطه مهمترین شاخصه یک نظامی ولایت‌مداری و اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه بوده است.

وی تصریح کرد: بلندنگری و مثبت‌نگری شاخص دیگر یک نظامی است و در این قسمت خانواده کارکنان نیروهای مسلح هم نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند و کارکنان در کنار مسئولیت‌پذیری، خطرپذیری را هم پذیرفته‌اند و خانواده‌های آن‌ها نیز که چنین شرایطی را قبل از ازدواج پذیرفتند باید در تمامی شرایط یار و همراه همسرانشان باشند تا بتوانند خدمتی موثر و عملکردی موفق در محل کار داشته باشند.

سرتیپ نعمتی گفت: خانواده‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ترین خانواده‌های نظامی کشور هستند، گرچه تمامی خانواده‌های نیروهای مسلح نمونه هستند، اما این گروه به واقع شاخص‌تر هستند و جا دارد که به واسطه پشتیبانی بی‌دریغ همسران پرسنل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر ویژه از آن‌ها بشود.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی در شرایط فعلی می‌خواهند روح امید را از بین ببرند، گفت: دشمنی دشمنان پایان نمی‌یابد و ما باید با اقتدار به حرکت خود ادامه دهیم، زیرا راه درستی را انتخاب کردیم و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیازمند همراهی بیشتر همسران نیروهای مسلح در جهت افزایش امید بخشی به همسرانشان هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از لحاظ تجهیزات و متخصصان نظامی خود کفا بوده و نیازی به واردات نداریم و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۸ طرح لبیک یا امام خامنه‌ای را در حال اجرا دارد که بیش از دو سوم آن‌ها با محوریت تقویت نیروی انسانی بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر نعمتی جانشین نزاجا نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرسرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شهدای عزیز درس شجاعت، مردانگی، تحمل در مقابل شرایط سخت، ظلم ستیزی و مبارزه با ظالمین را به ما آموختند و امثال شهید قرنی‌ها در دفاع مقدس کم نبودند.

بنابر روایت ایسنا، معاون اجرایی ارتش گفت: شهید قرنی در دوران شاه از تمام زیبایی‌ها و تعلقات مادی گذشت و یک تنه در مقابل فساد دستگاه طاغوت ایستادگی کرد، به دنبال این ایستادگی بود که از ارتش اخراج و زندانی شد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ایشان را به عنوان اولین رئیس ستاد مشترک ارتش برگزیدند و در همان مدت زمان اندک فرماندهی کل ارتش با قاطعیت در مقابل تجزیه‌طلبی‌های غرب کشور ایستاد.

امیر سرتیپ محمودی خاطرنشان کرد: در استمرار مبارزات شهدایی همچون شهید قرنی امروز شاهدیم که غزه در مقابل همه دنیا ایستادگی می‌کند و در شرایط محاصره دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد.

وی افزود: یک ارتش موفق و حافظ امنیت کشور باید از نیروهای مومن و متدین بهره ببرد که الحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأسی از حضرت امام خمینی(ره) چنین کادرسازی برای خود رقم زده است.

امیر سرتیپ محمودی بیان کرد: حضور تعیین کننده یک فرمانده در صحنه نبرد مابقی نیروهای نظامی را برای تحرک و اقدام موثر آماده می‌کند، شهیدان بابایی، قرنی، سلیمانی، صیاد شیرازی و باقری چنین فرماندهانی بودند.

معاون اجرایی ارتش در پایان تصریح کرد: الحمدالله بسیاری از جوانان کشورمان به تأسی از فرماندهان شهید خود آمادگی کامل برای مقابله با همه تهدیدات را دارند و در صورت بروز تهدید با قاطعیت به تهدیدات پاسخ خواهند داد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898790

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا