Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، دکتر علی اکبر پورفتح اله در این پیام آورده است:
«انا لله و انا الیه راجعون»
همکار ارجمندم سرکار خانم دکتر نادعلی به رحمت حق شتافتند.
سرکار خانم دکتر نادعلی استاد هماتولوژی و علوم انتقال خون دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو هیات ممتحنة و ارزشیابی (بورد) تخصصی هماتولوژی و علوم انتقال خون وزارت بهداشت و مدیر کل سابق انتقال خون استان تهران بودند و سال‌های متمادی در کسوت کارشناس سرطان مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شاهد تلاش ایشان برای ثبت و مدیریت سرطان در کشور بودم و در سال‌های اخیر خود در گیر مبارزه با سرطان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای اینجانب که بیش از ۳۰ سال با شخصیت علمی و اجرایی ایشان از نزدیک آشنا بودم در گذشت تأثر و تألم انگیز ایشان بسیار سخت و ناباورانه است.
مصیبت وارده را به خانواده ایشان و جامعه علمی کشور تسلیت می‌گویم و برای ایشان رحمت و غفران الهی را در کنار برادر شهیدش آرزومندم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سازمان انتقال خون درگذشت پیام تسلیت خون شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی