Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزودند: با توجه به افزایش 40 درصدی نهاده های مرغی از جمله سویا مرغداران در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اند.
تعدادی از این افراد معتقد بودند که گوشت مرغ هم اکنون در سطح کشور با قیمت های مصوب عرضه نمی شود و این در حالی است که شورای تنظیم بازار استان کرمان قیمت مرغ را به شکلی تعیین کرده است که جوابگوی هزینه ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش ستاد تنظیم بازار استان کرمان هفته گذشته با افزایش قیمت گوشت مرغ زنده به 11هزار و 200تومان در بازار این استان طی مصوبه ای بهای هر کیلوگرم مرغ در بازار این استان برای مصرف کننده را هشت هزار و 500 تومان اعلام کرد.
همچنین براساس مصوبه یاد شده قیمت هر کیلو گوشت مرغ منجمد برای مصرف کننده 6 هزار و 750 تومان تعیین شد.
نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان روز شنبه هفته گذشته نیز با حضور سرپرست استانداری کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان تولیدکنندگان و اصناف در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.
این گزارش حاکیست ، قرار است در پاسخ به مطالبه صاحبان مرغداری های استان کرمان نشستی در محل معاونت سیاسی استانداری طی روزهای آینده برگزار شود .
7440/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان کرمان تنظیم بازار دستگاه های اجرایی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گوشت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 قیمت گوشت مرغ، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود