Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@07:10:30 GMT

اعتبار فیش ارزی؛ دلیل رد برخی ثبت سفارش‌ها

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۶۳۴۶

اعتبار فیش ارزی؛ دلیل رد برخی ثبت سفارش‌ها

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، گمرک جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به اینکه تاکنون تعداد زیادی از ثبت سفارشات صف تخصیص ارز به دلیل اینکه فاقد فیش بانکی و یا عدم معتبر بودن فیش (گواهی ثبت آماری) بودند رد تخصیص ارز شده اند، لذا شرکت ها می بایست قبل از تکمیل درخواست در سامانه اعلام مشکلات از معتبر بودن فیش ارزی ثبت سفارش مربوطه اطمینان حاصل کرده و درصورت لزوم توسط بانک عامل نسبت به بروزرسانی گواهی ثبت آماری (فیش ارزی) در پورتال ارزی بانک مرکزی، اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز ایران بانک مرکزی تجهیزات پزشکی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوردن ماست خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد

برخی شواهد معتبر وجود دارد که از رابطه بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ حمایت می کند، اما این شواهد محدود است.

به گزارش مهر به نقل از مدیکال نیوز، به گفته محققان، مصرف ۲ فنجان یا ۳ وعده ماست در هفته به عنوان حداقل مقدار ماستی در نظر گرفته می‌شود که باید برای برآورده کردن ادعای سلامت مصرف این ماده غذایی مصرف شود.

شواهد علمی معتبر ارتباط آماری معنی داری بین کاهش خطر ابتلاء به دیابت نوع ۲ و ماست به عنوان یک غذا، صرف نظر از محتوای چربی یا قند نشان می‌دهد.

خطر ابتلاء به دیابت نوع ۲ را می‌توان از طریق تغییر سبک زندگی کاهش داد، بنابراین کارشناسان به مصرف کنندگان هشدار می‌دهند که فکر کنند ماست تنها راه حل برای کاهش این خطر است.

دکتر «جان مایلز»، متخصص غدد در دانشگاه کانزاس، می‌گوید: «نباید ماست را به عنوان نوعی محلول دارویی در نظر بگیریم که به خودی خود بدون هیچ توجه یا تلاش خاصی حالت بهتری به فرد می‌دهد.»

محققان معتقدند که کاهش خطر ابتلاء به دیابت نوع ۲ بسیار پیچیده‌تر از افزایش مصرف ماست است و نیاز به اصلاح سبک زندگی و مصرف داروها دارد.

توصیه‌های کلی شامل افزایش فعالیت بدنی با شدت متوسط، کاهش زمان بی تحرکی، کاهش مصرف کربوهیدرات‌های تصفیه شده و غذاهای فرآوری شده، کاهش مصرف قند و کربوهیدرات، حفظ وزن طبیعی بدن یا کاهش ۵ تا ۱۰ درصد وزن بدن، کاهش استرس و بهبود کیفیت خواب و غیره است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سبزی که کبد چرب را درمان می کند! توصیه‌های تغذیه‌ای برای روزه‌داران دیابتی

دیگر خبرها

  • آب مهمترین مشکل توسعه شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی
  • خوردن ماست خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد
  • ۱۱۰ هزار و ۵۲۴ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شد
  • کاشت ۱ میلیارد درخت هنوز در انتظار تخصیص اعتبار است
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج؛ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج/ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • ۱۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبخیزداری مصوب شد
  • ابلاغ ۹ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای خراسان جنوبی
  • تخصیص ٢٣ درصد بودجه آبخیزداری تاکنون / سازمان برنامه و بودجه کمک کند
  • تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر استانی به خراسان جنوبی