Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@06:50:49 GMT

اعتبار فیش ارزی؛ دلیل رد برخی ثبت سفارش‌ها

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۶۳۴۶

اعتبار فیش ارزی؛ دلیل رد برخی ثبت سفارش‌ها

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، گمرک جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به اینکه تاکنون تعداد زیادی از ثبت سفارشات صف تخصیص ارز به دلیل اینکه فاقد فیش بانکی و یا عدم معتبر بودن فیش (گواهی ثبت آماری) بودند رد تخصیص ارز شده اند، لذا شرکت ها می بایست قبل از تکمیل درخواست در سامانه اعلام مشکلات از معتبر بودن فیش ارزی ثبت سفارش مربوطه اطمینان حاصل کرده و درصورت لزوم توسط بانک عامل نسبت به بروزرسانی گواهی ثبت آماری (فیش ارزی) در پورتال ارزی بانک مرکزی، اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز ایران بانک مرکزی تجهیزات پزشکی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان