Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:09:16 GMT

جلسه تعیین هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز لغو شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۶۳۵۰

جلسه تعیین هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز لغو شد

به گزارش ایرنا یکسال از زمان آغاز به کار شورای پنجم شهر اهواز گذشته است و طبق قانون باید جلسه تعیین هیات رییسه جدید برگزار شود. قرار بود روز شنبه در جلسه چهل و هفتم این شورا در این خصوص میان اعضا رای گیری و هیات رییسه مشخص شوند.
این درحالیست که حدود یک ساعت پیش از آغاز این جلسه خبر لغو آن و موکول کردن آن به روز دیگر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: جلسه تعیین هیات رییسه شورای شهر مطابق زمان بندی اعلام شده از قبل باید تشکیل می شد اما حدود نیم ساعت پیش از زمان مقرر، لغو و به روز دیگری موکول شد.
اسکندر لطفعلی زاده افزود: هفت نفر از اعضای شورای شهر اهواز برای حضور در جلسه حاضر بودند اما این جلسه به دلیل درخواست پنج نفر از اعضای شورا و با تایید ریاست شورا لغو شد.
به گفته وی ریاست شورا باید این جلسه را تشکیل می داد و اگر تعداد به حد نصاب نمی رسید در آن زمان جلسه را لغو و به زمان دیگری موکول می کرد.
این درحالیست که ریاست شورای شهر اهواز معتقد است: موکول کردن جلسه شورا یک ساعت پیش از زمان برگزاری به روز دیگر هیچ ممنوعیتی ندارد و این امر مسبوق به سابقه است.
محمدجعفر فلسفی در پاسخ به این مطلب که آیا به تعویق افتادن جلسه به علت نبود جمع بندی برای تعیین ریاست شورا است یا خیر گفت: این مساله هیچ ارتباطی به جمع بندی برای تعیین هیات رییسه ندارد. معمولا جلسات شورا در روز دوشنبه برگزار می شود اما تصمیم گرفته شد جلسه تعیین هیات رییسه به صورت فوق العاده برگزار شود.
وی ادامه داد: پنج نفر از اعضای شورای شهر درخواست برگزاری جلسه هیات رییسه در زمان دیگری داشتند که برای حفظ انسجام با آن موافقت شد.
9887/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اعضای شورای اعضای شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر شورای شهر قانون رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم