Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:53:36 GMT

گرامی داشت مفاخر علمی ، تکریم اخلاق است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۶۶۸۳

گرامی داشت مفاخر علمی ، تکریم اخلاق است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛حجت الاسلام والمسلمین انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم آیت روح‌افزا، نکوداشت حجت الاسلام و المسلمین محمدی تاکندی در قزوین گفت: اگر از حجت الاسلام و المسلمین تاکندی تجلیل می‌شود، تجلیل از اخلاق و شخصیتی است که ٨٥ سال با صداقت و پاکی زندگی کرد و جلوه‌ای از عالم متواضع، مردمی و ساده زیست را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین تاکندی مراتب علم را در محضر بزرگانی، چون امام راحل کسب کرد گفت: آقای تاکندی می‌توانست در قم بماند اما به قزوین بازگشت و به مردم شهر خود خدمت کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین تاکندی سابقه انقلابی از گذشته دور دارد؛ ‌افزود: آقای تاکندی مرد شجاعی بود که در روز‌های سخت از امام و اندیشه ایشان دفاع کرد. 

حجت الاسلام انصاری گفت: از ویژگی‌های عالم دینی این است که غم مردم و مشکلات آنها را احساس کند و به فکر حل آنها باشد.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: برای هر جامعه مهم‌ترین سرمایه، سرمایه انسانی است که اگر نباشد چیزی به عنوان تمدن فرهنگ و علم و هر آنچه که دستاورد بشر هست وجود نخواهد داشت.

آقای زاهدی با اشاره به شخصیت مردمی حجت الاسلام و المسلمین تاکندی گفت:آقای تاکندی عالم دینی به تمام معناست و ارتباط عاطفی که بین او و مردم وجود دارد کم نظیر و سرمایه عظیم برای دنیا و آخرت است.

وی افزود: همه وظیفه داریم که شخصیت‌های برجسته استان را به نسل بعدی معرفی کنیم؛ جامعه‌ای که تاریخ و گذشته خود را نشناسد نمی‌تواند آینده خود را بسازد.

شهردار قزوین دیگر سخنران این مراسم هم گفت: تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین تاکندی تجلیل از یک فرد نیست بلکه تجلیل از اخلاق و علم و دانش است. 

علی صفری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و متنوع هفته قزوین گفت: برنامه‌های هفته قزوین با محور گردشگری خلاق و شهر شاداب تدوین شده که اولین مراسم آن با نکوداشت حجت الاسلام و المسلمین تاکندی شروع شده است .

در این مراسم از کتاب شرحی بر مکارم الاخلاق و تمبر یابود حجت الاسلام والمسلمین تاکندی رونمایی شد.
انتهای پیام/.

 

مراسم آیت روح فزا در قزوین با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی روحانیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم