Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی بعد از ظهر شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان کارآفرین فراهان در شهر خنجین که با حضور استاندار مرکزی و مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: منطقه فراهان، تفرش و آشتیان از ظرفیت‌های بسیار در حوزه های مختلف برخوردار است که متاسفانه به دلایل متعدد از این ظرفیت‌ها بهره گیری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی مسئولان استانی و کشوری برای رفع مشکلات شهر خنجین و تلخاب و دیگر بخش‌های فراهان، تفرش و آشتیان قول مساعدت داده بودند که متاسفانه تاکنون عملی نشده است.

حسینی خاطرنشان ساخت: همین عملیاتی نشدن قول های مسئولان موجب سلب اطمینان مردم از نظام و دستگاه ها می شود که این برای نظام  بسیار نامطلوب است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم مسئولان کشوری و استانی نگاه ویژه به برخی از مناطق محروم و کم‌ برخوردار شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان داشته باشد تا شاهد تحولات بیشتر و ماندگارتر در این مناطق باشیم، البته دولت فعالیت‌های خود را برای توسعه در روستاها و مناطق محروم به کار گرفته است.

حسینی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان، برای تکمیل بیمارستان شهرستان فراهان مبلغ ۱۳ میلیارد ریال اعتبار تامین شده است.

کد خبر 4384236

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسینی نمایندگان مجلس کم آبی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان احتکار مشهد شهرکرد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم اینکه تهران پایتخت است، این تصور وجود دارد که دارای امکانات است اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور، همین استان تهران است.

وی افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع شود.

خلجی اظهار کرد: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفرهای استانی آقای رییسی، به سفر به استان تهران هم از توجه شود؛ حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌ها مورد بازدید وی قرار بگیرد و تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی‌ادامه داد: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 6094022

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر