Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس گفت: ظرف مدت یک ماه آینده پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا و جاده دهدشت - سوق به بهره برداری می‌رسد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، عدل هاشمی پور ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: ما نسبت به سال گذشته بین 10 تا 12 درصد افزایش اعتبارات استانی را داشتیم که امیدوارم این اعتبارات مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس ضمن تاکید بر پروژه‌های نیمه تمام شهرستان افزود: ما باید با جدیت بحث اتمام پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام را پیگیری کنیم.

وی به ضرورت اجرای اولویت بندی انجام شده در حوزه‌های راهسازی، کشاورزی، آب شرب اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش داشته باشیم تا اعتبارات به صورت 100 درصد تخصیص یابد تا پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسد.

هاشمی‌پور با بیان اینکه پروژه باید به صورت کامل تکمیل و سپس بهره‌برداری برسد، افزود: مسئولان استانی و شهرستانی باید این توجه را داشته باشند پروژه‌هایی که 5 تا 10 درصد از پیشرفت فیزیکی آنها مانده است افتتاح نشوند چون از دیدگاه مردم این کار مناسب نیست.

وی با بیان اینکه جاده دهدشت به سوق در هفته دولت تمام نمی‌شود، عنوان کرد: ظرف مدت یک ماه آینده می‌توانیم پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا و هم جاده دهدشت - سوق را افتتاح کنیم.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس ادامه داد: در آینده نزدیک طرح‌های خوبی مانند سد کوهبرد، جاده دهدشت – سوق، گازرسانی به دیشموک و چاروسا، ورودی چهار خطه لیکک به تشان‌، سد ایلی‌آباد‌، تامین آب سرفاریاب و تصفیه خانه سرفاریاب به بهره برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه وضعیت اعتبارات علی‌رغم همه مشکلاتی و منابع مالی محدود دولت نسبت به گذشته بهتر است، گفت: در برخی موارد میزان اعتبارات رشد بین 15 تا 20 وجود داشته است.

هاشمی پور با بیان اینکه با منابع محدود دولت نمی‌توان مشکلات و عقب ماندگی را برطرف کرد، تاکید کرد: باید از بخش خصوصی، جذب سرمایه گذار و خیرین کمک بگیریم.

وی ضمن گلایه شدید از ادارات کل راه و شهرسازی و وزرش و جوانان گفت: با وجود اینکه ما تلاش کردیم و مجوز چند چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره از بودجه نفت و خارج از بودجه استان گرفتیم اما متاسفانه خروجی خوبی نداشته است.

هاشمی پور ادامه داد: امیدوارم مدیر کل ورزش و جوانان استان سریعتر وضعیت 8 زمین چمن مصنوعی را که وزیر نفت به ما وعده دادند مشخص کند.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس با بیان اینکه مدیرکل راه و شهرسازی استان باید به صورت جدی‌تر با پروژه‌های راهسازی برخورد کند، گفت: شنیدم که قرار است اعتباری از پروژه جاده دهدشت – سوق جابجا شود، به هیچ وجه کسی اجازه ندارد اعتباری از جاده سوق را کاهش دهد و به جای دیگری ببرد.

انتهای پیام/ ز

R41452/P41362/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بابک دارابی در نشست مصوبات سفر هیات دولت از محل نفت اظهار کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای خوزستان در دور اول سفررییس جمهور و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۸.۷ همت بود که تا کنون ۴.۲ آن پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های استاندارخوزستان و معاونان وی و همچنین رویکرد جهادی مدیران استان امیدواریم بتوانیم بازخورد مثبتی از اجرایی شدن طرح‌ها داشته باشیم.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: در مجموع سفر‌های رییس جمهور به خوزستان، مسئولیت‌های اجتماعی نفت یکی از محل‌های تامین اعتبار طرح‌های سفر به این استان است.

محمد خانچی بیان کرد: آخرین وضعیت اجرای طرح‌ها در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی بررسی شد و بر جذب حداکثری اعتبارات سفر به منظور شتاب بیشتر در همه شهر‌های استان تاکید شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک وزارت نفت بخش عمده طرح‌های نیمه کاره تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد