Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:07:55 GMT

حرکت خیرخواهانه وراتی برای کمک به یک کودک معلول

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۶۹۴۸

حرکت خیرخواهانه وراتی برای کمک به یک کودک معلول

هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن در اقدامی تحسین‌برانگیز، به یکی از هموطنان کم سن و سال خود کمک کرد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، مارکو وراتی به یک کودک 9 ساله ایتالیایی که به خاطر ناتوانی‌های جسمانی‌اش امکان تحصیل در مدرسه را ندارد و در خانه درس می‌خواند، 10 هزار یورو کمک نقدی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمک خیریه وراتی پس از آن صورت گرفت که او خبری دریافت کرد مبنی بر اینکه تجهیزات مربوط به تحصیل هموطن کم سن و سالش، آندره‌آ ده‌اوسو، در شهر بولونیا شامل یک دستگاه رایانه، پروژکتور و ... در طول یک هفته دو بار مورد سرقت واقع شده و به همین دلیل او از ارتباط برقرار کردن با مربیانش باز مانده است. گویا این خبر را پدر پسر بچه ایتالیایی به اطلاع ورواتی رساند و او هم بلافاصله مبلغ مورد نیاز برای خریدار مجدد امکانات مورد نیاز او به حسابش واریز کرد.

در ابتدا مشخص نبود که چه کسی این کمک خیرخواهانه را انجام داده تا اینکه نشریه محلی کوریره دی‌بولونیا اعلام کرد که این اقدام توسط وراتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید

یک اپراتور ایتالیایی تلفن همراه با ارسال پیام «به فلسطین خوش آمدید»، خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک اپراتور ایتالیایی تلفن همراه پس از بازگشت یک شهرک‌نشین صهیونیست از سفر اروپا به سرزمین‌های اشغالی با پیام «به فلسطین خوش آمدید» از وی استقبال کرد.

این شهرک‌نشین صهیونیست در گفتگو با شبکه 12 تلویزیون اسرائیل گفت: در جریان سفر اخیرم به اروپا یک سیم‌کارت اپراتور TIM ایتالیا را خریداری کردم، اما در بازگشت به‌محض فرود هواپیما در فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو این پیام به‌روی گوشی همراه من ظاهر شد؛ «به فلسطین خوش آمدید».

رژیم صهیونیستی به‌دنبال فشار نظامی بر مذاکرات استرژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست

 

انتشار این خبر خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است. به‌رغم اعتراض مقامات صهیونیست، این اپراتور ایتالیایی تا این لحظه واکنشی به این اعتراضات نداشته است.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • نسل جدید مدافعان ایتالیایی، آینده ای درخشان پیش رو دارد / فیلم
  • مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است
  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • (ویدیو) دستور پخت گوجه و بادمجون به سبک ایتالیایی‌ها
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند