Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در پیامی، کسب پیروزی و مدال های قهرمانی توسط ورزشکاران زنجانی در این دوره از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است.

حضور موفق و پیروزمندانه ورزشکاران زنجانی در کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی موجب سربلندی کشور و مردم استان زنجان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب مدال های قهرمانان ورزشی  می تواند در ایجاد امید و نشاط اجتماعی بویژه در میان جوانان استان و کشور نقش موثری داشته باشد که از این روی ارزشمندتر است.

اکنون که فرزندان زنجانی دیار قهرمان‌پرور به یاری خداوند و با همت و تلاش خود، کمک مربیان زحمتکش و حمایت های خانواده و همشهریانشان بویژه اداره کل ورزش و جوانان به این پیروزی های ارزشمند دست یافته‌اند، ضمن تبریک به ورزشکاران کاروان ایران و مدال‌آوران زنجانی و همه ورزش‌دوستان و زنجانیان عزیز، امیدوارم منش قهرمانی و روحیه تلاشگری این جوانان برومند الگویی برای سایر همسالان و جوانان باشد.

اسداله درویش امیری استاندار زنجان

گفتنی است؛ ورزشکاران زنجانی اعزامی به این رقابت‌ها در رشته‌های ووشو و روئینگ به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل تلاش این ورزشکاران، کسب یک مدال ارزشمند و تاریخی طلا در ووشو و 2 نشان باارزش نقره و برنز در روئینگ دونفره و چهارنفره زنان بود.

محسن محمدسیفی در فینال وزن منهای 70 کیلوگرم بخش ساندای مردان با شکست حریف چینی خود، به سومین مدال طلای بازی‌های آسیایی دست یافت و تاریخ‌ساز شد.

همچنین در رشته قایقرانی که در شهر پالمبانگ برگزار شد، تیم روئینگ سنگین وزن چهارنفره زنان در فینال بازی‌های آسیایی اندونزی با ترکیب مهسا جاور از زنجان، نازنین رحمانی مریم کرمی و مریم امیدی‌پارسا در رده دوم فینال A  قرار گرفت و با ثبت زمان 7.04.38 به مدال نقره رسید.

در ادامه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، تیم روئینگ سنگین وزن دونفره زنان نیز با ترکیب پریسا احمدی از زنجان و مریم کرمی در فینال A  بازی‌های آسیایی با ثبت زمان 7.35.45 سوم شد و به مدال برنز رسید.

امروز دو ورزشکار دیگر زنجانی نیز در فینال روئینگ حضور داشتند که از رسیدن به مدال بازماندند.

منصور نوروزی در رشته ووشو و بهناز مرادخانی در روئینگ، دو نفر از چهار مربی اعزامی از زنجان به این رقابت‌ها بودند که امروز ملی‌پوشان را همراهی کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور