Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا یعقوبی ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب تکمیل پروژه ساماندهی و احیا رودخانه وردآورد در بخش بالادست تقاطع بزرگراه شهید خرازی، عملیات حفاظت و ایمن سازی پایه های پل این تقاطع همچنان ادامه دارد و به پیشرفتی حدود ۹۰ درصد رسیده است.

وی هدف از اجرای این عملیات را پایدارسازی پل های شرقی- غربی بزرگراه شهید خرازی روی رودخانه وردآورد ذکر و اضافه کرد: باتوجه به اینکه پایه های پل های مذکور در داخل رودخانه قرار دارند، حفاظت از آنها در مقابل سیلاب ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوبی استفاده از مصالح طبیعی به منظور افزایش میزان نفوذپذیری بستر رودخانه و تغذیه سفره های آب زیرزمینی را از دیگر ملاحظات اجرای این پروژه دانست و یادآور شد: هدایت آبهای سطحی در پروژه ایمن سازی پایه های پل تقاطع بزرگراه شهید خرازی با رودخانه وردآورد به جای استفاده از روش های متداول همچون بتن ریزی، از طریق گابیون بندی صورت پذیرفته است.

به گفته مدیرعامل شرکت خاکریزآب، طول محدوده اجرای پروژه بیش از ۲۲۰ متر است و تاکنون حدود ۷۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری و بیش از ۶۱۰۰ مترمکعب عملیات گابیون بندی کف و دیواره های رودخانه با موفقیت انجام شده است.

 رودخانه وردآورد از رشته کوه های البرز سرچشمه می گیرد و پس از عبور از محدوده روستاهای وردیج و واریش، در امتداد شمالی- جنوبی، اراضی مناطق ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران را پشت سرگذاشته و به سمت پایین دست ادامه مسیر می دهد.

کد خبر 4384248 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی شهر تهران شورای شهر تهران مردم علیه احتکار شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی سازمان حج و زیارت سرهنگ نادر رحمانی ترافیک شهر تهران بیمه عید سعید قربان حج تمتع پلیس راهور سازمان محیط زیست سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فیروز کشیر درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند