Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیش از 50 تولیدکننده ایرانی در ششمین نمایشگاه نوشت افزارهای پاییزه در مصلی تهران شرکت کرده‌اند.

تولیدکنندگان بیش از هزار محصول نوشت افزار برای مخاطبانش عرضه کرده‌اند.

این نمایشگاه تا 9 شهریور هر روز از ساعت 11 تا 23 در ضلع جنوبی مصلی تهران برپاست. 

 

بیشتر بخوانید: نوشتن مشق حمایت از نوشت افزار ایرانی با لوازم التحریر خارجی! + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی در مصلی امام خمینی(ره) + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم گزارش تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی

شعبان سعید وزیر توسعه صنایع و تجارت تانزانیا در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: برای من خیلی جالب بود که مجموعه‌ای با چنین ظرفیت توانسته محصولات متنوعی از انواع لوازم خانگی را به صورت وسیع تولید کند.

او افزود: با توجه به اینکه این مجموعه توانسته به دانش فنی تولید لوازم خانگی با کیفیت و تنوع بالا دست یابد ما بسیار علاقمندیم از تجارب و این توانمندی‌ها در کشورمان استفاده کنیم.

وزیر توسعه صنایع و تجارت تآنزانیا نیاز کشور‌های آفریقایی را به این گونه محصولات بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید تلاش کنیم روابط تجاری و اقتصادی را با تولید کنندگان ایرانی افزایش دهیم.

او افزود: به طور ویژه محصولات این شرکت مورد توجه ما قرار گرفته و ما از مدیران این کارخانه خواسته‌ایم که در تانزانیا حضوری فعال داشته باشند تا محصولات ایرانی بیش از پیش در بازار‌های آفریقایی وارد شود.

قائم مقام این واحد صنعتی هم گفت: به برکت نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم ظرفیت‌های خوبی پیش روی تولید کنند ایرانی قرار گرفته و این آمادگی وجود دارد که سالانه یک میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی را به کشور‌های آفریقایی صادر کنیم.

اسحاقی یادآورشد: تانزانیا می‌تواند پل ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و آفریقا باشد که در گام نخست صادرات محصول و در گام بعدی انتقال دانش فنی را انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴