Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ فردا یکشنبه چهارم شهریورماه منتشر می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: ۱۱ هزار و ۹ نفر در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ پذیرفته شده اند که فهرست اسامی آن‌ها فردا یکشنبه ۴ شهریور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نتایج پذیرفته شدگان آزمون دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز متعاقبا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

توکلی اظهار داشت: پذیرفته شدگانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد قرار گرفته اند منحصرا می‌توانند در یکی از کدرشته‌ها ثبت نام کنند و مجاز به ثبت نام در دو کدرشته محل نیستند.

وی گفت: پذیرفته شدگانی که فهرست اسامی آن‌ها فردا اعلام می‌شود باید با همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه اعلام اسامی ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند. در صورت اعلام نشدن زمان خاص از سوی دانشگاه ها، پذیرفته شدگان باید در روز‌های چهارشنبه ۷ و شنبه ۱۰ شهریور ماه ۹۷ با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده که در اطلاعیه آمده است، برای ثبت نام به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج نهایی کنکور97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

قرار بود پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری خبرنگار ما از مسئولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود