Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این مسابقات که 150 نفر از بانوان شرکت داشتند، نفرات برتر هر رشته به شرح زیر است؛

در رشته قرائت در تحقیق خواهران: هاجر امینی از ناحیه هوراند و سریه افشان از حفاظت فرودگاه به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند و در ترتیل، خواهران؛ رقیه شقاقی از ناحیه غدیر، فهیمه هوشیار از بسیج جامعه پزشکی و رقیه محرم پور از ناحیه مراغه به ترتیب حائز رتبه های اول، دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته مفاهیم سطح یک خواهر مرضیه بخشی از ناحیه ملکان رتبه اول را کسب کرده و در رشته مفاهیم سطح خواهران فضه اختری فر از ناحیه شبستر و فاطمه رشیدیان از معاونت بهداشت و درمان به ترتیب حائز رتبه های اول و دوم شدند.

  سی و هفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی استانی قرآن کریم پایوران و سربازان سپاه عاشورا نیز در رشته های حفظ قرائت اذان و مفاهیم، ۱۷ شهریور ۹۷ در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه عاشورا برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مسابقات قرآن سپاه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه استان در تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی گفت: از سپاه عزیز عاشورا و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برای برگزاری این مراسم قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد. او فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد. از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: معلم باید احترام شود. نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست.

آیت الله آل هاشم افزود: دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد. دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست. اساتید دلسرد می‌شوند. از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت به معنی اتم کلمه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند.

وی با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد.

وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیروهای مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

کد خبر 6094126

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود