Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با استناد به سخنان وکیل مدافع «مایکل کوهن» (وکیل سابق خود) تاکید کرد که اطلاعی از مذاکرات پسر ارشدش با روس ها در برج ترامپ در سال 2016 نداشته است.

به گزارش ایرنا، وی روز شنبه در حساب توییترش اعلام کرد که «لانی دیویس» وکیل مایکل کوهن به وضوح گفت که موکلش چیزی در مورد اطلاع ترامپ از جلسه برج ترامپ نمی دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ در این توییت ضمن اعلام بی خبری اش از آن جلسه ؛ همچون گذشته رسانه ها را متهم به دروغ پردازی کرد و گفت که این ماجرای تقلبی، ساخته و پرداخته رسانه های جعل کننده اخبار بوده است.
مایکل کوهن سال گذشته به کنگره آمریکا گفت که از اطلاع قبلی ترامپ از جلسه سال 2016 بین پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا و یک وکیل روسی، بی خبر بوده است.
گفته شده که در جلسه برج ترامپ، وکیل روس اطلاعاتی علیه «هیلاری کلینتون» رقیب دمکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا ارائه داده است.
از سویی، شبکه تلویزیونی سی ان ان چندی پیش گزارش داد که کوهن قصد دارد در مقابل «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده رسیدگی به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در مورد اطلاع قبلی ترامپ از جلسه پسرش با وکیل روس شهادت دهد.
این در حالی است که وکیل کوهن روز پنجشنبه خبر سی ان ان را رد کرد و گفت موکلش از ماجرای در جریان بودن ترامپ از این جلسه، بی خبر بوده است.
مایکل کوهن سه‌شنبه هفته گذشته که تحلیل‌گران از آن به عنوان سه‌شنبه سیاه ترامپ نام می‌برند، علاوه بر اعتراف به تخلف انتخاباتی برای ترامپ و دادن حق السکوت به دو زن که قصد افشاگری روابط خصوصی با ترامپ در ایام انتخابات را داشتند، موارد اتهامی همچون فساد مالی و فرار از مالیات را نیز به گردن گرفت.
اروپام**9109**1546

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رئيس جمهوري آمريكا مايكل كوهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ