Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، تیم بانوان پارت بیرجند در دور رفت مسابقات لیگ برتر اسکیت رولبال کشور در قزوین به مقام نائب قهرمانی رسید.
همچنین تیم هیات اسکیت طبس بر سکوی سوم مسابقات لیگ برتر اسکیت رولبال آقایان کشور ایستاد.
این مسابقات از 31 مرداد تا 2 شهریور در شهرهای قزوین و تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اسکیت بازان خراسان جنوبی لیگ برتر کشور نائب قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی

صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی گفت: مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت دار شهرداری‌های استان تعریف شده است و در جهت ایجاد درآمد پایدار و خودکفایی شهرداری ها، مشارکت آنها در طرح‌های اقتصادی، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او با اشاره به اینکه در این زمینه از شهرداران استان خواسته شده تا با شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری، زمینه مشارکت در این طرح‌ها را فراهم کنند، افزود: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های اقتصادی شهرداری‌های استان حمایت می‌کند.

صفری اظهار کرد: به کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی بلا استفاده در حوزه مدیریت شهری به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی این حوزه تعریف شده و بر همین اساس موضوع محوری در اولویت گذاری برنامه‌های شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲، موضوع سرمایه‌گذاری بوده و امید داریم که امسال هم در امتداد برنامه‌های از پیش تعیین شده تحولات خوبی در حوزه‌های اقتصادی شهرداری‌ها را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید

پنجم شدن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در بین مناطق آزاد و ویژه کشور

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه سوم شهرداری‌های استان در شناسایی و ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری در سطح کشور، بیان کرد: شهرداری‌های خراسان جنوبی ۷۰ فرصت مهم سرمایه گذاری را در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری شناسایی و با ثبت آن در سامانه متمرکز کشوری مقام سوم را در بین ۳۰ استان کشور به دست آورده اند.

او تصریح کرد: با توجه به نتایج مثبت این طرح، موضوع سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری‌ها در طرح‌های اقتصادی در اولویت برنامه‌های امسال هم قرار دارد و امکان مشارکت و همکاری با شهرداری‌ها در این زمینه برای اشخاص حقیقی و حقوقی و مشارکت دیگر شهرداری‌ها فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • جمع‌آوری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور
  • افزایش ۲۵ درصدی پرداخت زکات در کشور
  • رشد ۲۵ درصدی جمع‌آوری زکات در کشور
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین