Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@02:21:39 GMT

پشت صحنه فیلم سینمایی مورمور

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۹۳۹۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «مورمور / Goosebumps» فیلمی در سبک کمدی، ترسناک، ماجراجویی به کارگردانی راب لترمن و محصول سال 2015 است. مورمور از روی مجموعه کتاب‌های آر.ال. استاین با نام دایره وحشت ساخته شده است.داستان پسر نوجوانی را به نام زک را روایت می کند که به شهر جدید نقل مکان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همسایگی آن‌ها آر.ال استاین به همراه دخترش آنا زندگی می کند. آر.ال دوست ندارد خودش و دخترش با کسی ارتباط داشته باشد. زک با دختر استاین آشنا می شود. شبی زک صدای جیغ دختر استاین را می شنود و با دوستش چمپ به خانه استاین می روند. در آنجا یکی از کتاب های دایره وحشت را باز می کنند و باعث می شود که... . جک بلک، دیلان مینت، اودیا راش، ایمی رایان، رایان لی، جیلیان بل و هالستون سیج مقابل دوربین خاویر آگیره‌ساروبه بازی کردند. پشت صحنه این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پشت صحنه ویدیو جلوه های ویژه سینما مورمور فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰

روتردام هلند ساخت یک پارک بازیافت را آغاز کرده است که شهر را در مسیر کاهش مصرف مواد خام قرار خواهد داد. این پارک یک کانون «دایره‌ای» جدید در شهر خواهد بود که استفاده مجدد و چرخه مجدد مواد در مرکز آن قرار دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، روتردام از ساخت یک پارک بازیافت تا تابستان ۲۰۲۴ خبر داد که در ساخت آن از مواد بازیافتی استفاده می‌شود و ساکنان می‌توانند اقلام قابل بازیافت و مناسب برای استفاده مجدد را به آن انتقال دهند، زیرا مرکز خرید این پارک مجهز به فروشگاه‌های اقتصاد دایره‌ای است که این اقلام را به موارد جدید تبدیل می‌کند.

روتردام هدف خود را از تأسیس این مرکز افزایش آگاهی‌های عمومی درباره رفتار اقتصاد دایره‌ای در میان شهروندان و در نتیجه کاهش اثرات زیست‌محیطی زباله‌های بزرگ خانگی، همچنین برانگیختن هیجانات عمومی و خصوصی برای راه‌اندازی صنایع‌دستی دایره‌ای از طریق آموزش و در نتیجه پرورش خلاقان اقتصاد دایره‌ای آینده معرفی کرد.

این شهر قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ مصرف مواد خام خود را به نصف کاهش دهد و اجرای اصول اقتصاد دایره‌ای می‌تواند با استفاده کامل از تمام منابع موجود به کاهش ضایعات و مصرف مواد خام کمک کند. اجرای پروژه‌های اقتصاد دایره‌ای همچنین در دستیابی شهر به اهداف زیست‌محیطی خود نقش بسزایی دارد.

اقدامات شهرداری روتردام برای بهبود اثربخشی پارک

شهرداری روتردام پیش از راه‌اندازی این مرکز به کاوش در زمینه ارتقای مواد خام بر اساس داده‌های موجود و بحث با افراد درگیر در بازار این مواد پرداخته و چند میزگرد با کارآفرینان دایره‌ای در مورد طراحی محل جدید برگزار کرده است. در این زمینه همچنین گفت‌وگوهای دوجانبه اکتشافی و جلسات هماهنگی با یک تیم اصلی از ذی‌نفعان در مورد عملیات پارک جدید با طرفین درگیر در این فرآیند در شهرداری روتردام برگزار شده و در مورد شرایط سازمانی و مالی مورد نیاز برای راه‌اندازی این مرکز مباحثات متعددی صورت گرفته است تا مرکز جدید بیشترین اثرگذاری را داشته باشد. جلسات میزگرد مجموعه‌ای از توصیه‌ها را ارائه کرد که در طراحی نهایی پارک گنجانده شد. این اقدامات منجر به تصویر واضح‌تری از امکانات مشارکتی این پروژه از دیدگاه بازار و مؤسسات آموزشی روتردام شد.

شهرداری در نهایت فرآیند توسعه مشاوره خود را به سه بخش امکان‌سنجی، طراحی و شکل عملیات تقسیم کرد که عوامل حیاتی برای موفقیت پروژه، همچنین کارایی پارک تا بالاترین حد ممکن را برجسته و مرکز جدید را از یک پارک محیطی سنتی متفاوت می‌کرد. توسعه این طرح با همکاری کاربران بالقوه پارک بازیافت جدید برای روتردام بسیار ارزشمند خواهد بود.

شهرداری پنج نقش اپراتور، میزبان، کارفرمای اجتماعی، مدیر عملکردهای مردمی و برنامه‌نویس آموزشی را برای ساماندهی پارک جدید تعیین و خاطرنشان کرد که پارک برای بازدید مدارس، همچنین ارائه مکان‌های کارآموزی و آموزشی برای دانش‌آموزان در دسترس خواهد بود.

مقامات شهر خاطرنشان کردند که نام این مرکز جدید در اواخر سال جاری با مشورت ساکنان انتخاب خواهد شد و از شهروندان روتردام درخواست کردند که زباله‌های قابل بازیافت و بزرگ خود را حتماً به مراکز بازیافت این محل تحویل دهند.

کد خبر 747200

دیگر خبرها

  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • تجدیدچاپ پنج‌کتاب بنیاد فارابی برای نمایشگاه کتاب
  • عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • (عکس) چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی | این فیلم راهی ژاپن شد
  • از آلفرد هیچکاک تا مارتین اسکوسیزی در نمایشگاه کتاب تهران
  • افزایش دایره نخبگی در دستور کار بنیاد نخبگان استان یزد
  • وحشت صهیون از قرآن