Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@22:28:15 GMT

دانلود؛ 10 واکنش برتر مربیان در فصل 2017/18

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۹۴۸۱

‍‍‍‍‍‍

دانلود (33.8MB)

طرفداری - نگاهی خواهیم انداخت به 10 واکنش برتر مربیان بوندس لیگا در فصل 2017/18 با حضور یوپ هاینکس، دومنیکو تدسکو و فلورین کوفلت.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوآلمانبوندس لیگابایرن مونیخدورتموندلایپزیششالکهبایرلورکوزنوولفسبورگگلادباخدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..)ویدیوآلمانبایرن مونیخدورتموندسایر تیم‌های آلمانبرچسب‌ها: فلورین کوفلتدومنیکو تدسکویوپ هاینکس برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ 10 واکنش برتر مربیان در فصل 2017/18گزارش تمرین پرسپولیس؛ از حضور مهدی تاج تا حضور فینالیست خندوانه در تمرینگل توماس مانگانی به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-1 آنژیه)وولفسبورگ 2-1 شالکه؛ گینچک در آخرین لحظه، اولین 3 امتیاز وولفسبورگ را کسب کردگرشاسبی: برخی از طلبکاران ایرانی می خواهند پرسپولیس از بین برود؛ اولین آسیب ما حذف ارز دولتی بودگل کاوانی به آنژیه (پاری سن ژرمن 1-0 آنژیه)دانلود؛ 10 واکنش برتر سرمربیان بوندس لیگا در فصل 2017/18گزارش تمرین استقلال؛ حضور مهدی تاج در میان آبی پوشاندانلود؛ مقایسه پیراهن های نایک و آدیداس برای باشگاه های بزرگ دنیای فوتبال در فصل 2018/19رسمی؛ ترکیب تیم های یوونتوس و لاتزیوقیمت بلیت دیدار استقلال و السد قطر اعلام شد؛ 15 تا 35 هزار توماندانلود؛ بازی های ماندگار - لاتزیو 3-3 یوونتوس (1985)گزارش تصویری؛ وولورهمپتون 1 - 1 منچستر سیتیگل ناچو مونرئال به وست هم (آرسنال 1-1 وست هم)گل مارکو آرناتوویچ به آرسنال (آرسنال 0-1 وست هم)اسپالتی: به هواداران اینتر بدهکار هستیم؛ در مورد اینکه اینتر رقیب اصلی یوونتوس است، چیزی نمی دانمرومنیگه: کومان تحت عمل جراحی قرار می گیرد؛ احتمال انجام انتقال جدید را رد نمی کنمتریپیر: کایل واکر بهترین مدافع راست دنیاستبارسلونا پروسه تمدید قرارداد مونیر الحدادی را کلید زدرسمی؛ ترکیب پاری سن ژرمن در برابر آنژیه؛ بوفون روی نیمکت بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه سپاهان 2-2 تراکتورسازی تبریز؛ پلن B قلعه نویی جواب داد، اما کاملا نه!وولورهمپتون 1-1 منچسترسیتی؛ دست خدا، پپ را زمین گیر کرد!بارسلونا پیشنهاد بالغ بر 70 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای راکیتیچ را رد کردبایرن مونیخ 3-1 هوفنهایم؛ پیروزی دلچسب شاگردان کواچ در گام اول در شب جنجالی VARبازی های آسیایی جاکارتا؛ وزنه برداری؛ سهراب مرادی به مدال طلا دست یافتوالورده:‌ برای صحبت از تمدید زود است؛ امیدوارم راکیتیچ بماند اما من مسئول خرید و فروش بازیکنان نیستم!لیست بازیکنان بارسلونا برای دیدار مقابل وایادولیدمصطفی قنبرپور، سرپرست پرسپولیس: اخلاق سرلوحه ماست و با محمدامین اسدی برخورد می‌ شود؛ امیدوارم دست پر از قطر خارج شویممروری بر ستارگان باشگاه رئال مادرید؛ کهکشانی از ستارگان، در ارتش لوس بلانکوس (بخش ششم)لوپتگی: تیم باید نبود رونالدو را جبران کند نه یک بازیکن؛ روی کوئنترائو حساب نمی‌کنمپدر هازارد: شاید ادن هرگز در رئال مادرید بازی نکندناگلزمن: خانم ها همیشه با آرایش خودشان را شیک می کنند و من هم به عنوان یک مرد این کار را انجام دادم!رسمی؛ ترکیب تیم‌های وولورهمپتون و منچسترسیتیبایرن مونیخ سرانجام کدام ستاره را جذب خواهد کرد؟بایرن مونیخ سرانجام کدام ستاره را جذب خواهد کرد؟ 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریگل برای آرسنالدوستان کسی کد بیس جدید شبکه ورزشو داره؟ خیلی ممنون میشم بده بهمتهرانی های سایت بیاید و بگید بچه کدوم محلید؟چالش عکس شهر منچالش عکس شهر( بارسلون)(سه عکس)چالش شهر مادریچالش عکس شهر منچالش عکس شهر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!

تیم‌های پایین جدول لیگ 1 اصلا از رویکرد پاری سن ژرمن و لوئیز انریکه راضی نیستند

طرفداری | پاری سن ژرمن که قهرمانی‌اش در فصل 24-2023 لیگ 1 فرانسه قطعی شد، از هفته‌ها پیش خیالش بابت این دستاورد راحت بود.

با توجه به تمرکز پی‌اس‌جی روی لیگ قهرمانان اروپا، لوئیز انریکه در برخی‌ از بازی‌های آسان‌تر تیمش از سیستم چرخشی و بازیکنان ذخیره استفاده کرد. این موضوع به مذاق تیم‌های پایین جدولی که رقابت تنگاتنگی برای بقا در لیگ دارند، خوش نمی‌آید چون آن‌ها مدعی هستند جدی نگرفتن لیگ از سوی پاریسی‌ها، تبعیض‌آمیز و ناعادلانه است.

چند هفته پیش ژان میشل روسیه، رئیس باشگاه لوآور در خصوص تساوی 1-1 پاری سن ژرمن مقابل کلرمون فوت قعر جدولی گفته بود:

پاری سن ژرمن با این ترکیبش همه ما را مسخره کرد. آن‌ها با توهین به لیگ 1، به ریش همه ما خندیدند. خیلی‌ها موافق‌اند که پاری سن ژرمن، تیم‌های لیگ را به مسخره گرفته. 

با گذشت چند هفته، پاری سن ژرمن این‌بار برابر لوآور 3-3 مساوی کرد. این در حالی است که پیروزی پی‌اس‌جی می‌توانست قهرمانی این تیم را یک روز زودتر و در زمین پارک‌دوپرنس قطعی کند. تساوی پاری سن ژرمن برابر لوآور باعث شد این تیم از منطقه پلی‌آف نجات یابد و متس در رده 16‌ام و پلی‌آف قرار گیرد.

 این‌بار صدای لاژلو بولونی، سرمربی متس درآمد. به گزارش اکیپ، بولونی پس از شکست 2-1 متس مقابل لیل در خصوص استفاده دوباره لوئیز انریکه از سیستم چرخشی در دیدار برابر رقیب مستقیم تیمش گفت:

این دومین باری است که چنین اتفاقی می‌افتد. چگونه این موضوع را به خودم بقبولانم؟ چه کسی باید درباره این موضوع حرف بزند؟ شاید تصمیم هوشمندانه این باشد که دهانم را ببندم چون این سکوت پر از ناگفته‌هاست. 

در هفته پایانی لیگ 1 فرانسه، متس با پاری سن ژرمن روبه‌رو می‌شود و امیدوار است انریکه با بازی دادن به ذخیره‌ها، روند همیشگی‌اش را ادامه دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)