Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:24:47 GMT

حمایت از کارآفرینی راه حل مشکل بیکاری است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۹۵۳۴

حمایت از کارآفرینی راه حل مشکل بیکاری است

به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» عصر روز شنبه در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان کارآفرین شهرستان فراهان در شهر خنجین، افزود: کارآفرینی با توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور رابطه تنگاتنگی دارد و باید حداکثر امکانات در این مسیر به کار گرفته شود.
وی ادامه داد: جذب سرمایه های مادی و اندیشه های خلاق اقتصادی فرصت مغتنم رونق و توسعه استان است که باید در دستور کار مسئولان و فرمانداران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حیات 40 ساله در سایه وحدت و یکپارچگی ملی هر روز مستحکم تر از گذشته است که باید قدردان این نعمت الهی بود.
وی اظهار داشت: دولت و ملت با همکاری و هم افزایی می توانند پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و کشور را در مسیر توسعه پایدار قرار دهند.
آقازاده افزود: حل مشکل کم آبی شهرستان فراهان از برنامه های اولویت دار استانداری مرکزی است که رسیدگی می شود.
وی افزود: شهیدان باهنر و رجایی اسوه های مردمی بودند که باید راه و تفکر آنان همواره در جامعه جاری و ساری باشد.
نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین گفت: با توجه به محدودیت های اقتصادی، نظام اسلامی همچنان با هم افزایی قوای سه گانه و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر ترقی و توسعه حرکت می کند.
«محمد حسینی» افزود: دشمنان نظام اسلامی به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان هستند که باید با گسترش وحدت و همدلی این توطئه ها را خنثی کرد.
وی ادامه داد: در 2 سال اخیر میزان مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بیش از سه برابر شده که نشان از توجه ویژه دولت به اقشار مختلف جامعه است.
نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود اقدامات شایسته دولت در سال های اخیر وعده های بسیاری از سوی مسئولان به مردم داده شده کهجامه عمل نپوشیده و باید رسیدگی شود.
وی افزود: 13 میلیارد ریال با همکاری وزارت بهداشت و درمان برای تکمیل بیمارستان فرمهین جذب شده و هشت میلیارد ریال دیگر نیز در دست پیگیری است که در این صورت این بیمارستان تکمیل و به شهروندان فراهانی خدمان ارائه می کند.
حسینی اضافه کرد: سال گذشته عملیات اجرایی ناحیه صنعتی خنجین آغاز شد اما تاکنون اقدام چندانی برای ساخت و جذب سرمایه گذار در آن نشده که نیاز است شرکت شهرک های استان نسبت به طرح اهتمام جدی تری داشته باشد.
وی، کمبود آب را از دیگر مشکلات شهرستان فراهان عنوان کرد و گفت: این مهم نگرانی مردم فراهان است که می طلبد استانداری مرکزی اقدامات موثری در این راستا انجام دهد.
فرماندار شهرستان فراهان نیز در این آیین در سخنانی گفت: 48 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال در هفته دولت شهرستان فراهان به بهره برداری می رسد.
سید «احمد سجادی» افزود: یک باب دبیرستان 6 کلاسه در شهر خنجین، 2 باب خانه بهداشت، 14 طرح آبرسانی و 13 طرح عمران روستایی از مهمترین طرح هایی است که در هفته دولت شهرستان فراهان به بهرداری می رسد.
نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان کارآفرین شهرستان فراهان با 32 غرفه در خنجین گشایش یافته است‌.
همچنین مدرسه 6 کلاسه برکت شهید یوسفی خنجین که با هفت میلیارد ریال اعتبار بنیاد برکت و چهار میلیارد ریال اعتبارات ملی ساخته شده است که همزمان با دومین روز هفته دولت با حضور استاندار مرکزی بهره برداری شد.
همچنین کارگاه تولید سبز گستر فراهان نیز سرمایه گذاری 9 میلیارد ریالی بخش خصوصی با 17 فرصت شغلی امروز با حضور استاندار مرکزی و مقامات محلی بهره برداری شد.
شهرستان فراهان با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر در 45 کیلومتری اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.
3017/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بیکاری رهبر معظم انقلاب سرمایه گذاری مدرسه وزارت بهداشت و درمان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!

به گزارش انتخاب، عبدالناصر همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت : خبرگزاری رسمی دولت ⁩، به طور بسیار مبتدی، مدعی شد که تحلیل اینجانب در مورد ‌ نرخ تورم ⁩ اشتباه است! 

‏این خبرگزاری متوجه این موضوع هست که من نیز به مانند رئیس جمهور دولت سیزدهم که در مقام مقایسه عملکرد،به امار تورم بانک مرکزی در شهریور ۱۴۰۰ استناد می کردند،به آمار بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم سال ۱۴۰۲ استناد نموده ام، نه به نرخ تورم نقطه به نقطه اعلام شده توسط مرکز آمار!

یک دانشجوی کارشناسی سال اول اقتصاد، تفاوت تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را به خوبی می داند ولی شما یا نمی دانید یا میخواهید که ندانید. 

‏هر توجیهی که بیان کنید، دولت بایستی پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشد. 

‏این دو مورد را چگونه توجیه می کنید؟!

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد