Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@00:50:37 GMT

شهریور، موعد برداشت انجیر در سردشت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۹۹۱۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انجیر میوه بهشتی باغات سردشت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر مصری: ایران به دنبال جنگ نیست، بازدارندگی ایجاد کرد

یک تحلیلگر مصری در مورد عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم اسرائیل نوشت که ایران با بازدارندگی جدیدی که ایجاد کرد، ترس به جان صهیونیست‌ها انداخته و اختلافات اخیر بین مقامات این رژیم مؤید این مدعاست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌ الملل خبرگزاری تسنیم، مقامات کشوری و لشکری ایران در بالاترین سطوح بعد از اقدام رژیم اسرائیل در حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق، اعلام کردند که این حمله تروریستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و ایران حق پاسخ را برای خود محفوظ می‌داند. در نتیجه از همان ابتدای حمله تروریستی در روز سیزدهم فروردین، ایران عزم خود را برای تلافی این حمله جزم کرد و در نهایت شنبه این هفته دست به حمله تنبیهی زد.

سامح عسکر، نویسنده و تحلیلگر مصری در پاسخ به این سؤال که چرا ایرانی‌ها این حمله را پیشتر از موعد انجام حمله اعلام کردند، نوشت: ایران به دنبال ارسال پیام به اسرائیل بود؛ چرا که ایران به دنبال جنگ نیست، بلکه تلاش کرد بازدارندگی ایجاد کند؛ بدین معنا که اسرائیل را مجبور کند دست از حمله به منافع و نیروهایش برای بار دیگر بردارد.

او در مورد موعد حمله مدعی شد: ایرانی‌ها نه‌تنها چند ساعت مانده به حمله بلکه چند روز مانده به اجرای آن، در مورد حمله خود اطلاع رسانی و آن را اعلام کردند؛ لذا ایالات متحده آمریکا موعد حمله را 72 ساعت قبل‌ دانست با این حال در دفع این حمله به اسرائیل و رهگیری موشک‌ها و پهپادها ناکام ماند و نتوانست از رسیدن آن‌ها به عمق خاک فلسطین اشغالی ممانعت کند.

 به باور این تحلیل‌گر مصری، ایران با این کار خود خواست به اسرائیل پیامی بفرستد؛ پیام از این قرار بود: ای اسرائیل، مواظب باش، این دفعه آمریکا و انگلیس از شما حمایت خواهند کرد ولی به هر حال، موشک‌های ما به شما خواهد رسید.

به گفته سامح عسکر، «بازدارندگی در اینجا تضمین شده است؛ یعنی اینکه اگر حمله شما به منافع ما تکرار شود، دفعه دیگر زمان کافی برای تلافی کردن حمله نخواهید داشت و متحدانتان دیگر نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.»

او ادامه داد: ایران به صورت علنی فرماندهان بلند پایه و نهادهای حکومتی و زیرساخت‌ها و منازل مسکونی اسرائیل را هدف قرار نداد بلکه صرفا پایگاه‌ها نظامی را هدف قرار داد و مناطق معینی حتی مناطق دورتر از تجمع نظامیان و انبارهای مهمات. در نتیجه دفعه بعدی، نوع اهداف انتخاب شده تغییر خواهد کرد و این دفعه خسارت‌ها بزرگتر خواهد بود. این پیام به آمریکا، فرانسه و انگلیس رسید؛ لذا اسرائیل را نصیحت کردند که پاسخ ندهد و به آنچه رخ داده، اکتفا کند.

به گفته این تحلیل‌گر، اختلافات داخل کابینه رژیم اسرائیل طی دو روز گذشته به این مسئله برمی‌گردد و آن‌ها به شدت مردد هستند و از واکنش ایران می‌ترسند و در عین حال، از موفقیت ایران در ایجاد میزان بازدارندگی جدید در برابر خودشان احساس خطر می‌کند؛ بازدارندگی‌ای که ماشین نظامی صهیونیست‌ها را متوقف کرده و دست نیروی هوایی آن‌ها را که بازوی قوی اسرائیل است، بسته است.

طوفان‌الاقصی و وعده صادق، قدرت نظامی اسرائیل را فرو ریختچرا سیلی ایران به اسرائیل خیره‌کننده است؟عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • تحلیلگر مصری: ایران به دنبال جنگ نیست، بازدارندگی ایجاد کرد
  • چه کسانی می خواهند فاجعه شهریور 1401 تکرار شود
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • کارخانه فرآوری صد‌ها تن انجیر، خرما، انگور و آووکادو را ببینید
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان