Web Analytics Made Easy - Statcounter

لورنزو به دومین پول پوزیشن فصل رسید.

طرفداری - خورخه لورنزو موتورسوار تیم دوکاتی فردا پیشتاز مسابقه بریتانیا خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی رقابت های موتوجی پی امروز و در دور تعیین خط گرندپری بریتانیا که در پیست سیلوراستون برگزار شد این خورخه لورنزو از دوکاتی بود که موفق به کسب پول پوزیشن شد تا برای دومین بار در فصل جاری پیشتاز سایرین مسابقه را شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره دویسیوزو و یوهان زارکو در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

مارک مارکز و والنیتو روسی نیز به ترتیب در رده های پنجم و دوازدهم قرار گرفتند. درو اصلی مسابقه موتو جی پی بریتانیا فردا (یکشنبه) ساعت 16:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

رده بندی دور تعیین خط به صورت زیر است:

0000دسته‌بندی: اختصاصیبخش‌های دیگر طرفداریموتور اسپورتموتوجی پیبرچسب‌ها: موتو جی پی بریتانیاخورخه لورنزوآندره دویسیوزویوهان زارکو برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر موتو جی پی بریتانیا؛ پول پوزیشن به خورخه لورنزو رسید؛ مارکز در رده پنجمهفته سوم لیگ دسته اول؛ سیاه جامگان به خرمشهر نیامد تا کارون اروند 3 بر 0 پیروز شودفرمول یک بلژیک؛ همیلتون پیروز مسابقه تعیین خط در روز درخشان فورس ایندیاگل ام باپه به آنژیه (پاری سن ژرمن 2-1 آنژیه)هفته پنجم لیگ روسیه؛ تساوی روبین کازان در حضور آزمون و نیمکت نشینی شکاریپیش بازی نیوکاسل-چلسی؛ آبی پوشان لندنی در سنت جیمز پارک به دیدار کلاغ ها می آیندگل ولبک به وست هم (آرسنال 3-1 وست هم)یادداشت وارده؛ از روسونری ۲۰۱۸ چه انتظاری داشته باشیم؟خلاصه بازی وولفسبورگ 2-1 شالکه (بوندس لیگا 2018/19)یوفا محرومیت هواداران رم از حضور در بازی های خارج از خانه را به حالت تعلیق درآوردآرسنال 3-1 وست هم؛ با کمک دیوپ و خدایان، امری بالاخره در آرسنال پیروز شدگزارش تمرین استقلال؛ از حضور مهدی تاج تا توصیه‌های تاکتیکی شفر برای بازی با السدحضور مجید حسینی در ترکیب ترابزون اسپور برای دیدار با آنکارا گوجوتاج در تمرین سرخپوشان: پرسپولیس را تیم ملی خودمان می‌دانیم زیرا با قطر بازی داردگل به خودی عیسی دیوپ (آرسنال 2-1 وست هم)پیش بازی اینتر-تورینو؛ جدال با گراناتای ماتزاری؛ فصلِ نراتزوری از هفته دوم آغاز می شودرسمی؛ ترکیب تیم های گلادباخ و بایرلورکوزنرسمی؛ ترکیب تیم های لیورپول و برایتون؛ جهانبخش روی نیمکتدانلود؛ 10 واکنش برتر مربیان در فصل 2017/18گزارش تمرین پرسپولیس؛ از حضور مهدی تاج تا حضور فینالیست خندوانه در تمرین بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه سپاهان 2-2 تراکتورسازی تبریز؛ پلن B قلعه نویی جواب داد، اما کاملا نه!وولورهمپتون 1-1 منچسترسیتی؛ دست خدا، پپ را زمین گیر کرد!بارسلونا پیشنهاد بالغ بر 70 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای راکیتیچ را رد کردبایرن مونیخ 3-1 هوفنهایم؛ پیروزی دلچسب شاگردان کواچ در گام اول در شب جنجالی VARبازی های آسیایی جاکارتا؛ وزنه برداری؛ سهراب مرادی به مدال طلا دست یافتلیست بازیکنان بارسلونا برای دیدار مقابل وایادولیدرسمی؛ ترکیب تیم های یوونتوس و لاتزیوگواردیولا: شانس‌های زیادی مقابل وولورهمپتون خلق کردیم و این خوب است؛ بهتر خواهیم شدمصطفی قنبرپور، سرپرست پرسپولیس: اخلاق سرلوحه ماست و با محمدامین اسدی برخورد می‌ شود؛ امیدوارم دست پر از قطر خارج شویمناگلزمن: خانم ها همیشه با آرایش خودشان را شیک می کنند و من هم به عنوان یک مرد این کار را انجام دادم!مروری بر ستارگان باشگاه رئال مادرید؛ کهکشانی از ستارگان، در ارتش لوس بلانکوس (بخش ششم)لوپتگی: تیم باید نبود رونالدو را جبران کند نه یک بازیکن؛ روی کوئنترائو حساب نمی‌کنمپدر هازارد: شاید ادن هرگز در رئال مادرید بازی نکندرسمی؛ ترکیب تیم‌های وولورهمپتون و منچسترسیتیرسمی؛ ترکیب تیم‌های وولورهمپتون و منچسترسیتی 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدرخواست ملاقات سریع با اقای صادق ورمرزیارپرویز و پونه/عودمود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)