Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-03@04:18:18 GMT

برانکو: هرگز مقابل الدحیل دفاع نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۰۰۶۹

برانکو: هرگز مقابل الدحیل دفاع نمی‌کنیم

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پرسپولیس تاکید کرد تیمش مقابل حریف آسیایی دفاع نخواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین عصر امروز (شنبه) تیمش در حضور خبرنگاران گفت: خوشحالم از اینکه بازیکنانم سرحال هستند و در بازی‌های لیگ هم نشان دادیم در فرم خوبی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داریم در قطر عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: کمال کسالت دارد امیدواریم به بازی برسد. الدحیل نیاز به تعریف ندارد 8 گل به العین دارد. آنها مدعی قهرمانی آسیا هستند. من ضعفی در این تیم نمی‌بینم و باید افتخار کنیم در این مرحله از بازی‌ها حضور داریم. افتخار دیگر اینکه دو تیم از ایران در این مرحله هستند و این اتفاق در تاریخ ایران بی‌سابقه بوده است.

برانکو خاطرنشان کرد: ما هرگز دفاع نمی‌کنیم و در هر شرایطی فلسفه خود را که بازی تهاجمی است رعایت خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و من به همه نفرات تیمم اعتماد دارم. شاید وضعیت ایده‌آل نباشد. ما 3 ملی‌پوش از دست دادیم اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم این مرحله را رد کنیم.

برانکو در واکنش به حضور تاج در محل تمرین پرسپولیس نیز یادآور شد: از تاج و گرشاسبی تشکر می‌کنم که در تمرین ما حاضر شدند چرا که حضورشان باعث دلگرمی‌مان شد. ما نماینده ایران هستیم و تلاش می‌کنیم نماینده‌ای شایسته‌ای باشیم.

وی در واکنش به این مسئله که آیا نمی‌ترسد تیمش با ارائه بازی تهاجمی در قطر شکست پرگلی متحمل شود؟ گفت: گفتم که فلسفه ما بازی تهاجمی است و هرگز دفاعی بازی نخواهیم کرد، حداقل تا زمانی که من در پرسپولیس هستم. تیم ملی دفاعی بازی می‌کند چون این کار را خیلی خوب بلد است. این یک تاکتیک است که تیم‌ها می‌توانند برای پیروز شدن از آن استفاده کنند. حتی فرانسه با همین روش دفاعی توانست در بازی آخر مقابل کرواسی برنده باشد.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی ویژه برانکو ایوانکوویچ الدحیل قطر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!

به گزارش ورزش سه در شرایطی که هواداران پرسپولیس و برخی رسانه‌ها از تعویض‌های زودهنگام و پرتعداد اوسمار ویرا در بازی های اخیر بخصوص دیدار حذفی در اراک شاکی بودند و بعضا این تغییرا متعدد را عامل باخت و کنار رفتن از جام حذفی می دانستند اما اوسمار در بازی بزرگ مقابل سپاهان  به نوعی  از آن سوی بام افتاد!

اوسمار لوس ویرا که در بازی مقابل آلومینیوم اراک هر 5 تغییر خود را قبل از دریافت دو گل ده دقیقه پایانی حریف در وقت های معمول انجام داده بود  این بار در بازی با سپاهان و متعاقب انتقادهای بسیاری که شنیده بود و البته در نشست های خبری هم از او پرسیده بودند خیلی کم و دیر تعویض کرد.

اوسمار در این مسابقه وحید امیری را به جای مهدی ترابی در دقیقه 79 وارد میدان کرد و در دقایق پایانی از فرشاد فرجی به جای وحدت حنانوف سود جست .او در شرایطی فقط دو تعویض دیرهنگام داشت که از چند هفته قبل و از دیدار مقابل پیکان تغییرات زودهنگامش که از حوالی دقیقه 60 آغاز می شد را تقریبا در هر بازی تکرار می کرد و بیشتر بازیکنان کارساز در فاز حمله را از زمین بیرون می کشید.

اوسمار معمولا عالیشاه ، رفیعی ، ترابی و حتی اورونوف را در سی دقیقه پایانی بازی از زمین بیرون می کشید اما این بار در شرایطی که به نظر می رسید هم سروش خسته شده هم اورونوف کارایی ندارد آنها را تعویض نکرد.همچنین امید عالیشاه در بیست دقیقه پایانی خسته به نظر می رسید و پرسپولیس نیاز به ورود نیروهای تازه نفس داشت که اوسمار برخلاف انتظار تغعویض نکرد.تغییراتی که شاید می توانست جلوی اخراج عالیشاه را بگیرد و پرسپولیس ده نفره نشود.

اوسمار روی نیمکت سعید صادقی را داشت که تنشه بازی بود ، سینا اسدبیگی که در اراک درخشیده و انتظار داشت در این میدان بزرگ به میدان برود  و البته ابوالفضل بابایی و سورگی شاید می توانستند تحرک بیشتری به فاز تهاجمی تیم شان بدهند اما هیچ کدام از این بازکینان به میدان نرفتند و مرد برزیلی تنها با دو تعویض در ده دقیقه پایانی مهمترین مسابقه هفته های اخیر را درست مثل دربی با کمترین موقعیت گل و تنها با یک امتیاز تمام کرد.

دیگر خبرها

  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم