Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود (16.9MB)

طرفداری - کمپانی EA Sports در تازه ترین تیزر تبلیغاتی بازی FIFA19 اعلام کرد که در بخش داستانی خود تحولاتی صورت گرفته است. شما دیگر نمیخواهید تنها با الکس هانتر مراحل داستانی فیفا را بگذرانید! دو شخصیت دیگر نیز اضافه شده است.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئواسپانیالالیگارئال مادریدایتالیاآلمانفرانسهسرگرمیبخش‌های دیگر طرفداریبازیدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..)ویدیواسپانیارئال مادریدسایر تیم‌های اسپانیابرچسب‌ها: الکس هانترکریستیانو رونالدو برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ الکس هانتر جانشین کریستیانو رونالدو میشود! (تریلر جدید فیفا19)با اعلام مهدی تاج، محرومیت صیادمنش و آقایی بخشیده شدگل زیبای پیانیچ به لاتزیو (یوونتوس 1-0 لاتزیو)در نقد آبروریزی بین المللی تیم فوتبال ایران در بازی‌های آسیایی؛ رعیت نامحرم به فسادگل نیمار به آنژیه (پاری سن ژرمن 3-1 آنژیه)خلاصه بازی آرسنال 3-1 وست هماعتراض شدید کوروا سود علیه بونوچی: مزدوران را در تورین نمی‌خواهیمموتو جی پی بریتانیا؛ پول پوزیشن به خورخه لورنزو رسید؛ مارکز در رده پنجمهفته سوم لیگ دسته اول؛ سیاه جامگان به خرمشهر نیامد تا کارون اروند 3 بر 0 پیروز شودفرمول یک بلژیک؛ همیلتون پیروز مسابقه تعیین خط در روز درخشان فورس ایندیاگل ام باپه به آنژیه (پاری سن ژرمن 2-1 آنژیه)هفته پنجم لیگ روسیه؛ تساوی روبین کازان در حضور آزمون و نیمکت نشینی شکاریپیش بازی نیوکاسل-چلسی؛ آبی پوشان لندنی در سنت جیمز پارک به دیدار کلاغ ها می آیندگل ولبک به وست هم (آرسنال 3-1 وست هم)یادداشت وارده؛ از روسونری ۲۰۱۸ چه انتظاری داشته باشیم؟خلاصه بازی وولفسبورگ 2-1 شالکه (بوندس لیگا 2018/19)یوفا محرومیت هواداران رم از حضور در بازی های خارج از خانه را به حالت تعلیق درآوردآرسنال 3-1 وست هم؛ با کمک دیوپ و خدایان، امری بالاخره در آرسنال پیروز شدگزارش تمرین استقلال؛ از حضور مهدی تاج تا توصیه‌های تاکتیکی شفر برای بازی با السدحضور مجید حسینی در ترکیب ترابزون اسپور برای دیدار با آنکارا گوجو بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه سپاهان 2-2 تراکتورسازی تبریز؛ پلن B قلعه نویی جواب داد، اما کاملا نه!وولورهمپتون 1-1 منچسترسیتی؛ دست خدا، پپ را زمین گیر کرد!بارسلونا پیشنهاد بالغ بر 70 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای راکیتیچ را رد کردبایرن مونیخ 3-1 هوفنهایم؛ پیروزی دلچسب شاگردان کواچ در گام اول در شب جنجالی VARبازی های آسیایی جاکارتا؛ وزنه برداری؛ سهراب مرادی به مدال طلا دست یافتگواردیولا: شانس‌های زیادی مقابل وولورهمپتون خلق کردیم و این خوب است؛ بهتر خواهیم شدرسمی؛ ترکیب تیم های یوونتوس و لاتزیولیست بازیکنان بارسلونا برای دیدار مقابل وایادولیدمصطفی قنبرپور، سرپرست پرسپولیس: اخلاق سرلوحه ماست و با محمدامین اسدی برخورد می‌ شود؛ امیدوارم دست پر از قطر خارج شویمناگلزمن: خانم ها همیشه با آرایش خودشان را شیک می کنند و من هم به عنوان یک مرد این کار را انجام دادم!آرسنال 3-1 وست هم؛ با کمک دیوپ و خدایان، امری بالاخره در آرسنال پیروز شدمروری بر ستارگان باشگاه رئال مادرید؛ کهکشانی از ستارگان، در ارتش لوس بلانکوس (بخش ششم)لوپتگی: تیم باید نبود رونالدو را جبران کند نه یک بازیکن؛ روی کوئنترائو حساب نمی‌کنمپدر هازارد: شاید ادن هرگز در رئال مادرید بازی نکندپدر هازارد: شاید ادن هرگز در رئال مادرید بازی نکند 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریچالش عکس [$چالش فرهنگسازی$]نیاز هر جامعهدست خدا VS دست بولیمن همه ی عشقپولیسی ها رو به چالش دله علی دعوت میکنم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست

سرمربی رُم از عملکرد شاگردانش مقابل یوونتوس در هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در تقابل خانگی با یوونتوس در هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا به تساوی یک-یک و کسب یک امتیاز از این دیدار بسنده کردند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: به نظرم ما بازی واقعاً خوبی را به نمایش گذاشتیم و  و اگر به این واقعیت فکر کنم که 48 ساعت پیش پس از یک مسابقه بسیار فشرده (اشاره به شکست 2 بر صفر خانگی مقابل لورکوزن در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا) که در آن تا آخرین ثانیه جنگیدیم، در این دیدار شاهد بهبود عملکرد تیم بودیم و به خوبی مبارزه کردیم، به همین خاطر می‌توانم بگویم که به این تیم افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما از کسب نتایج تساوی خوشحال نیستیم، اما با توجه به نگرشی که از بازیکنانم می‌بینم، اینکه برای کسب نتیجه دست از جنگیدن نمی‌کشند، باعث می‌شود تا از کسب چنین نتایجی هم خوشحال بشوم. با کمی شانس ما می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم، اما آنها هم می‌توانستند پیروز این دیدار باشند. یووه بازیکنانی استثنایی دارد و سزاوار تحسین شدن هستند.

سرمربی رُم همچنین درباره وضعیت مهاجم آرژانتینی تیمش که در آغاز نیمه دوم او را تعویض و نیکولا زالفسکی را به جایش به زمین فرستاد، اظهار داشت: فکر می‌کنم دیبالا از ناحیه عضله نزدیک‌کننده احساس درد داشت، هرچند پائولو گفت که چیز مهمی نیست، اما ما در چند روز آینده وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. مصدومیت او به نظر جدی نیست.

آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم

دروسی تصریح کرد: هر دو تیم می‌خواستند در این دیدار به پیروزی برسند و هر دو تیم احساس کردند که می‌توانند برنده باشند. این ایده خوبی نیست که مقابل یووه که در ضدحملات آنقدر خوب است، اینطور فضا بدهیم. ما نیاز داشتیم که آنها را به عقب برگردانیم و در 20 دقیقه پایانی بازی این کار را انجام دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما یک نقص کوچک داریم و آن این است که وقتی در نتیجه عقب می‌‌افتیم، کمی می‌ترسیم و راه خود را گم می‌کنیم. ما این کار را مقابل ناپولی کردیم و بعد از گلی که از لورکوزن خوردیم هم انجام دادیم. ما باید یک نفس عمیق بکشیم و به یاد داشته باشیم که زمین به طور ناگهانی بزرگتر نشده است، چیزهایی که تا چند دقیقه پیش خوب جواب می‌‌داد هنوز هم می‌توانند خوب جواب دهد، بنابراین ما باید به قطعیت‌های خود نگاه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر