Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که ۲ نوجوان گمشده یاسوج همچنان پیدا نشده‌اند و ردی از آنها هم به دست نیامده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ پاسدار بیت‌الله محمدپور گفت: شهروندان به شایعات مربوط به آدم‌ربائی و قتل دو نوجوان یاسوجی توجهی نکنند، اخبار و تحلیل‌های موثق را از رسانه ملی و مراجع خبری معتبر دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: برخی افراد مغرض با سوء‌استفاده از فضای مجازی اقدام به انتشار انواع شایعات و مطالب جعلی می‌کنند که این کار تشویش اذهان عمومی محسوب می‌شود و به جد قابل پیگیری است و انتشار چنین شایعاتی باعث نگرانی خانواده‌ها، بخصوص خانواده دو نوجوان یاسوجی می‌شود. 

این مقام مسئول افزود: مفقودی این دو نوجوانان مشکل امنیتی و سیاسی نبوده، بلکه طبق شواهد و تشکیل پرونده در همین زمینه و اعلام مفقودی از سوی خانواده این دو نوجوان تا این لحظه هیچ خبری از این دو نوجوان در دست نیست.

محمدپور گفت: نیروی انتظامی، براساس وظیفه‌ای که دارد اقدامات لازم را با جدیت و حساسیت انجام می‌دهد و پرونده این دو نوجوان مفتوح است اما همچنان ردی از آنها به دست نیامده است .

وی در پایان با تاکید بر ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای برای جلوگیری از انتشار اخبار کذب از شهروندان درخواست کرد برای کسب اخبار و اطلاعات صحیح به منابع رسمی مراجعه کنند. شهروندان درصورت مشاهده شایعات با خودداری از انتشار چنین مواردی در ناکام ماندن توطئه بدخواهان و افراد مغرض سهیم باشند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان کهگیلویه و بویراحمد خانواده فضای مجازی قتل نیروی انتظامی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، باشگاه فیلم رویش حوزه هنری خراسان رضوی با همکاری مرکز فیلم جوان سازمان سینمایی سوره و معاونت امور استان‌های حوزه هنری، آمادگی خود را برای حمایت از تولید طرح و فیلمنامه‌های تولیدی هنرمندان استان خراسان رضوی اعلام کرد.    روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گزارش داد: در متن فراخوان حمایت از تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آمده است، با توجه به اهمیت پرداخت به نهاد خانواده و مغفول ماندن آن در آثار سینمایی، هر یک از ایده‌های ارسالی که در این محور محتوایی شکل گرفته است، امتیاز ویژه‌ای را در مرحله انتخاب دارا خواهد بود.    همچنین در صورت انتخاب موضوعی خارج از محور‌ها و موضوع‌های مطرح شده در فراخوان، محوریت بازنمایی خانواده ایرانی متناسب با زیست بوم استان خراسان رضوی از امتیاز خاص تری برخوردار خواهد بود.   هنرمندان و جوانان علاقه‌مند به هنر سینما و فیلمسازی در خراسان رضوی، می‌توانند طرح یا فیلمنامه خود را از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۰۱۰۸۳۸۶۸ ارسال کنند.   مهلت ارسال آثار از ۸ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد تعیین شده است و اعلام نتایج بررسی و انتخاب آثار در بازه زمانی یک ماه بعد از پایان مهلت فراخوان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد